تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 23:45
66 بازدید
کد خبر : 319564

تلاش شکاری برای پرسپولیسی شدن

تلاش شکاری برای پرسپولیسی شدن

حمیدرضا اسکندریخبرنگار پرسپولیس بعد از بازی با الاهلی روز سه‌شنبه را در جده ریکاوری کرد و از روز گذشته سرخپوشان برای بازی با آلومینیوم استارت زدند. در حال حاضر بدترین خبر برای پرسپولیس مصدومیت ایوب العملود است که در نیمه دوم بازی با الاهلی گرفتارش شد. کادر پزشکی پرسپولیس روز گذشته بعد از بررسی وضعیت

حمیدرضا اسکندریخبرنگار

پرسپولیس بعد از بازی با الاهلی روز سه‌شنبه را در جده ریکاوری کرد و از روز گذشته سرخپوشان برای بازی با آلومینیوم استارت زدند. در حال حاضر بدترین خبر برای پرسپولیس مصدومیت ایوب العملود است که در نیمه دوم بازی با الاهلی گرفتارش شد. کادر پزشکی پرسپولیس روز گذشته بعد از بررسی وضعیت ایوب به‌خاطر احساس دردی که او در پایش داشت به وی اجازه تمرین نداد و قرار شد بعد از ام‌آر‌آی وضعیتش به‌طور دقیق‌تر بررسی شود.

اما احتمال اینکه ایوب بتواند در بازی با آلومینیوم بازی کند خیلی کم است. از طرفی یعقوب براجعه دفاع راست جانشین او نیز تقریبا دو هفته‌ای می‌شود که در اردوی تیم ملی جوانان به سر می‌برد تا این تیم را در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا همراهی کند. با این تفاصیل گاریدو مجبور است از وحید امیری یا فرشاد فرجی در پست دفاع راست استفاده کند. از آنجا که گاریدو تاکید زیادی به اضافه شدن مدافعان کناری‌اش در حملات دارد شانس امیری به‌مراتب بیشتر از فرجی برای بازی در این پست است.

ناگفته نماند پرسپولیس برای پست دفاع راست علیرضا بابایی را که از آکادمی خود آورده بود بیش از یک سال در تمرینات بزرگسالش داشت اما در یک اتفاق عجیب او را در تابستان امسال کنار گذاشت. 

رضا شکاری از تابستان فصل پیش به دنبال این بود تا به پرسپولیس بیاید اما وقتی این باشگاه پول رضایت نامه او را نداد، گل‌گهر مجبور شد وی را به سپاهان بفروشد. اما از آنجا که قرارداد سال دوم شکاری به طرز عجیبی بالا می‌رود این مساله برای ادامه حضور او در سپاهان مشکلاتی را برای این فصل به همراه داشته است. در همین راستا شکاری تمایلی برای ماندن نداشت و تا شب گذشته در تلاش بود تا با فسخ قراردادش با سپاهان بتواند سرخپوش شود. در همین راستا نیز باشگاه پرسپولیس خیلی امیدوار بود تا شکاری بتواند با رضایتنامه راهی تهران شود و حتی حاضر بود مبلغی را برای خرید او هزینه کند. حتی این باشگاه سینا اسدبیگی را هم از لیست خود کنار گذاشت تا جا برای جذب یک بازیکن بزرگسال باز شود. 

همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم با توجه به اینکه سازمان لیگ قصد دارد سهمیه جذب یک بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی را برای تیم‌های لیگ برتری در نظر بگیرد، خوان گاریدو بی‌میل نبود که یک وینگر خارجی به لیست تیمش اضافه کند. در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی‌اند حتی اگر سازمان لیگ این سهمیه را نداد، سهمیه سوخته پرسپولیس در جذب یک بازیکن خارجی که به‌خاطر نبیل باهویی بود را به آنها برمی‌گرداند. از این رو ایجنت‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس گزینه‌های خود برای پست وینگر راست را به این باشگاه معرفی کردند.

در حال حاضر دو گزینه بیشترین شانس را برای حضور در پرسپولیس دارند. منتصر لحتنی، وینگر مراکشی که بازیکن آزاد است و مورد تایید گاریدو و حتی ایوب العملود قرار گرفته است. بازیکن دیگر هم یک بازیکن زیر ۲۳ سال اروپایی است که او هم نظر گاریدو را جلب کرده و اگر قرار باشد باشگاه پرسپولیس بازیکن خارجی دیگری به لیستش اضافه کند یکی از این دو بازیکن خواهد بود. در شرایط فعلی پرسپولیس یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارد و اگر رضا شکاری توانسته باشد تا آخرین ساعات شب گذشته (پایان نقل و انتقالات ) قراردادش را فسخ کند این جای خالی به او اختصاص پیدا خواهد کرد.

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn