تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 0:16
2 بازدید
کد خبر : 319582

کشورهای اسلامی کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند

کشورهای اسلامی کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند

جامعه ورزشی آفتاب نو: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحریم اجناس و کالاهای صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی، گفت: باید یک اجماع جهانی عیله رژِیم صهیونیستی شکل بگیرد. ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بیاتی: کشورهای اسلامی کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحریم اجناس و کالاهای صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی، گفت: باید یک اجماع جهانی عیله رژِیم صهیونیستی شکل بگیرد.

ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم خونخوار و غاصب است و ابایی از کشتن مردم بیگناه دردنیا ندارد . اسرائیل به این گونه اقدامات خود افتخار می کند و این جای تاسف دارد که جامعه بین المللی  و کسانی که مدعی دفاع  از حقوق بشر هستند همچنان از این رژیم و جنایاتش دفاع می کنند .

وی اظهار کرد: به هرحال اسرائیل در اقدامات تروریستی که در بیروت انجام داده است مردم بی دفاع و بی گناه را مورد هدف قرار داده است این جنایت نشان می دهد که این رژیم تروریست بین المللی است چراکه در جنگ نظامیان درگیر هستند ولی در چنین مواقعی که مردم بیگناه مورد حمله قرار می گیرند مصداق آشکار اقدام تروریستی و جنایتگارانه است که باید سازمان های بین المللی در این ماجرا ورود کنند و این اعمال را محکوم کنند. 

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی باید این توطئه را خنثی کنند چرا که  خطر اسرائیل در حال حاضر برای همه کشورهای اسلامی و مسلمانان وجود دارد و کشورهای اسلامی باید خرید اجناس و کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند تا این رژیم در انزوای بین المللی قرار گیرد. 

بیاتی تاکید کرد: رژیم اسرائیل نشان داده است که به هیچ  قاعده بین المللی پایبند نیست و هر زمان و در هر مکان که دلش بخواهد دست به اقدامات جنایتکارانه می زند. در حال حاضر لازم است که یک اجماع جهانی در مورد این رژیم و مقابله با آن شکل گیرد.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn