تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 1:17
10 بازدید
کد خبر : 319620

مهدوی‌کیا سرمربی تیم الجزیره الحمرا امارات شد | اخبار ورزشی

مهدوی‌کیا سرمربی تیم الجزیره الحمرا امارات شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ستاره سابق فوتبال ایران که چند سالی در تیم‌های پایه هامبورگ به فعالیت مشغول بود در فصل جدید در منطقه رأس الخیمه امارات به کار ادامه خواهد داد. دقایقی پیش صفحه رسمی باشگاه الجزیره الحمرا امارات با انتشار تصویری از مهدی مهدوی‌کیا در پیراهن این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ستاره سابق فوتبال ایران که چند سالی در تیم‌های پایه هامبورگ به فعالیت مشغول بود در فصل جدید در منطقه رأس الخیمه امارات به کار ادامه خواهد داد. دقایقی پیش صفحه رسمی باشگاه الجزیره الحمرا امارات با انتشار تصویری از مهدی مهدوی‌کیا در پیراهن این تیم، خبر داد که او به عنوان سرمربی تیم اول این باشگاه انتخاب شده و کارش را آغاز کرده است.

این در حالی است که الجزیره الحمرا تیمی در لیگ دسته اول امارات است و فصل گذشته در رتبه دهم قرار گرفت و حالا با حضور مهدی مهدوی‌کیا قصد دارد اوضاع را برای خود تغییر دهد و جایگاه بهتری را به دست بیاورد. مهدی‌کیا به تازگی ۴۷ سالگی را پشت سر گذاشت، پیش از این در تیم امید ایران تجربه سرمربیگری را داشت و عمده دوران مربیگری خود را در فوتبال آلمان و رده‌های سنی هامبورگ رقم زده بود، اما حالا یک تجربه جدی و مهم را در لیگ یک امارات پیش روی خود می‌بیند.

حضور مهدوی‌کیا در امارات در حالی است که او فعالیت آکادمی کیا در این کشور را هم زیر نظر خواهد داشت و در عین حال کار خود را به عنوان سرمربی این تیم واقع در جنوب رأس الخیمه پیش خواهد برد. لیگ سطح دوم امارات با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود و تیم‌هایی هم‌چون الظفره، الامارات، حتا، دیبا فجیره در این لیگ حضور دارند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn