تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 2:02
22 بازدید
کد خبر : 319643

حملات سنگین حزب‌الله به مواضع اسرائیل در مرز لبنان

حملات سنگین حزب‌الله به مواضع اسرائیل در مرز لبنان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا، حزب‌الله در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه و شرافتمندانه آنان، روز پنج‌شنبه ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ چند عملیات علیه مواضع و نیروهای ارتش دشمن اسرائیل در مرزهای لبنان و فلسطین به شرح زیر انجام داد: ۱. ساعت ۷:۴۵: هدف قرار دادن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا، حزب‌الله در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه و شرافتمندانه آنان، روز پنج‌شنبه ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ چند عملیات علیه مواضع و نیروهای ارتش دشمن اسرائیل در مرزهای لبنان و فلسطین به شرح زیر انجام داد:

۱. ساعت ۷:۴۵: هدف قرار دادن موضع استقرار سربازان دشمن اسرائیلی در منطقه المرج با سلاح‌های مناسب، که به طور مستقیم به هدف برخورد کرده و تلفات جانی و زخمی‌هایی در پی داشت.

۲. حمله هوایی با استفاده از پهپادهای انتحاری به مقر تازه تأسیس فرماندهی تیپ غربی در یَعرَه، که با دقت به اهداف اصابت کرد، در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیل به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن، به‌ویژه در شهرک کفرکلا.

۳. حمله هوایی با استفاده از پهپادهای انتحاری به مواضع توپخانه‌ای دشمن اسرائیلی در بیت هلل، هدف قرار دادن محل استقرار افسران و سربازان، که با دقت به هدف برخورد کرد، در پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن، به‌ویژه در شهرک کفرکلا.

۴. ساعت ۱۳:۲۵: هدف قرار دادن موضع رامیا با خمپاره‌اندازی.

۵. ساعت ۱۳:۳۰: هدف قرار دادن پایگاه زارعیت با خمپاره‌اندازی و اصابت مستقیم.

۶. هدف قرار دادن پایگاه زارعیت برای بار دوم با شلیک موشک.

۷. ساعت ۱۴:۴۰: هدف قرار دادن موضع حانیتا با خمپاره و اصابت مستقیم.

۸. هدف قرار دادن پایگاه میتات با شلیک چندین موشک کاتیوشا، در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیل به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن.

۹. هدف قرار دادن پایگاه میتات شومیرا با شلیک موشک‌های کاتیوشا، در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیل به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن.

۱۰. هدف قرار دادن مقر فرماندهی تیپ حرمان ۸۱۰ در پایگاه معالیه گولانی با شلیک موشک‌های کاتیوشا، در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیل به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن.

۱۱. ساعت ۱۹:۳۵: هدف قرار دادن موضع المالکیه با خمپاره و اصابت مستقیم.

۱۲. هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که توسط سربازان دشمن اسرائیل در شهرک مطلع استفاده می‌شد، با سلاح‌های مناسب و اصابت مستقیم، در پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن.

۱۳. ساعت ۱۹:۰۰: هدف قرار دادن موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا لبنان با سلاح‌های مناسب و اصابت مستقیم.

۱۴. هدف قرار دادن مقر تازه تأسیس فرماندهی تیپ غربی در پایگاه یعره با سلاح‌های موشکی، در پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن.

۱۵. هدف قرار دادن پایگاه ادمیت با شلیک موشک‌های کاتیوشا، در پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن.

۱۶. هدف قرار دادن مقر فرماندهی گردان در پایگاه لیمن با شلیک راکت، در پاسخ به ترور انجام شده توسط دشمن اسرائیل در شهرک الناقوره و زخمی شدن غیرنظامیان.

۱۷. هدف قرار دادن موضع مطلع با شلیک موشک‌های فلق، در پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم جنوب و منازل امن.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn