تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 3:04
16 بازدید
کد خبر : 319678

طلسم سرمربی پرسپولیس همچنان پابرجاست

طلسم سرمربی پرسپولیس همچنان پابرجاست

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو :  گاریدو کم کم شناخت بهتری نسبت به تیمش پیدا کرده و این موضوع را در بازی دوشنبه شب در لیگ نخبگان آسیا و به خصوص با تعویض هایی که انجام داد، ثابت کرد. با این حال در بازی مقابل الاهلی اولین شکست پرسپولیس در این فصل رقم خورد. شکستی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

 گاریدو کم کم شناخت بهتری نسبت به تیمش پیدا کرده و این موضوع را در بازی دوشنبه شب در لیگ نخبگان آسیا و به خصوص با تعویض هایی که انجام داد، ثابت کرد. با این حال در بازی مقابل الاهلی اولین شکست پرسپولیس در این فصل رقم خورد. شکستی که به معنای ادامه ناکامی های سرمربی اسپانیایی در رقابت های آسیایی هم بود.

گاریدو تا به حال در لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی نشده بود و امیدوار بود در جده این طلسم را بشکند و در اولین حضورش روی نیمکت پرسپولیس در یک رقابت آسیایی به برتری برسد. بازی با الاهلی هفتمین حضور گاریدو در رقابت های باشگاهی در آسیا بود که سرمربی اسپانیایی باز هم در کسب پیروزی ناکام ماند.

مورد عجیب اینکه گاریدو تا کنون دوبار با دو تیم العین و پرسپولیس مقابل الاهلی قرار گرفته که هر دو بازی را با شکست به پایان رسانده که آماری منفی به حساب می آید. حالا گاریدو برای کسب اولین برد آسیایی و شکستن این طلسم باید تا بازی بعدی پرسپولیس که مقابل پاختاکور برگزار خواهد شد صبر کند.  

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn