تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 3:08
5 بازدید
کد خبر : 319680

پروژه های نیمه تمام ورزشی سیروان به سرانجام می رسند

پروژه های نیمه تمام ورزشی سیروان به سرانجام می رسند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “محمدباقر شریفی “در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود:شهرستان سیروان از لحاظ زیرساخت های ورزشی با مشکلات عدیده ای مواجه است که می طلبد پروژه های نیمه تمام در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند. وی با اشاره به اینکه جوانان این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “محمدباقر شریفی “در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود:شهرستان سیروان از لحاظ زیرساخت های ورزشی با مشکلات عدیده ای مواجه است که می طلبد پروژه های نیمه تمام در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به اینکه جوانان این دیار دارای استعدادهای خوبی در زمینه های مختلف ورزشی هستند،اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های ورزشی باعث می شود که جوانان بتواند نام ایلام و ایران را در سکوهای بین المللی فریاد بزنند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه اعتبارات این شهرستان جوابگوی نیازهای پروژه های ورزشی نیست، تصریح کرد:این شهرستان از لحاظ امکانات و زیرساخت های ورزشی با مشکلات عدیده ای روبروست که می طلبد از محل اعتبارات استانی و ورزش و جوانان نسبت به تکمیل و تجهیز پروژه های ورزشی اقدام گردد تا جوانان این مرز و بوم بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

شریفی خواستار تجهیز و تکمیل زیرساخت های ورزشی این شهرستان شد و گفت: در سال جاری برای استادیوم فوتبال روستای لرینی و پیست دو میدانی شهر لومار ۱۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که از این مبلغ ۸۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه پروژه زمین چمن مصنوعی لرینی سال ۹۷ کلنگ زنی شده و در چند سال گذشته با پیشرفت قابل قبولی در حال اجرا است، افزود: زمانبر بودن این پروژه بدلیل عدم تخصیص اعتبار کافی به این پروژه بوده که می طلبد ورزش و جوانان استان با تزریق اعتبارات ویژه ای به پیشرفت این مجموعه ورزشی کمک کند.

فرماندار سیروان به پروژه های استادیوم فوتبال و پیست دو میدانی شهر لومار اشاره وی تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و سفر استاندار ایلام به شهرستان مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته که با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و هم اکنون منتظر تخصیص اعتبار مجدد برای به زیر سطح کشت رفتن چمن آن است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در سال جاری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای چمن مصنوعی لرینی اختصاص یافته است که ضمن رفع مشکل اعتباری از این طریق بتوان این پروژه به سرانجام برسد.

“شهاب شهبازی” افزود: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال جاری برای چمن طبیعی شهر لومار تخصیص یافته که تلاش می شود که این پروژه بزرگ و مهم به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: طی رایزنی انجام شده مقرر شد یک زمین چمن مصنوعی برای یکی از روستاهای شهرستان در دست برنامه ریزی و مطالعه قرار گیرد تا خواسته به حق جوانان این دیار محقق شود.

 شهبازی با اشاره به اینکه از ۲۰ سهمیه زمین چمن مصنوعی استان ۲ زمین چمن مصنوعی از آن به سیروان اختصاص یافته است،افزود: طی سه سال گذشته  تاکنون کمک های خوبی به هیات های ورزشی در سطح این شهرستان شده و در آینده نیز برای تجهیز،جشنواره ها و مسابقات ورزشی به این دیار توجه ویژه ای خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از تلاش و پیگیری فرماندار سیروان برای اجرایی شدن پروژه های ورزشی در این شهرستان قدردانی کرد و اظهار داشت: در این دوره بیشترین اعتبار به پروژه های نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته و تلاش می شود در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn