تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 4:20
6 بازدید
کد خبر : 319715

بیش از چهار هزار نفر در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند

بیش از چهار هزار نفر در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالحسن صفرپور روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای «مدافع جان» که در سالن اجتماعات فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: برخورد با مواد مخدر نیازمند تلاش عمومی و نهضت اجتماعی است که باید حاکمیت و نهادهای دولتی پای کار باشند. وی اظهارداشت: علیرغم اقدامات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالحسن صفرپور روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای «مدافع جان» که در سالن اجتماعات فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: برخورد با مواد مخدر نیازمند تلاش عمومی و نهضت اجتماعی است که باید حاکمیت و نهادهای دولتی پای کار باشند.

وی اظهارداشت: علیرغم اقدامات انجام شده متاسفانه از هر ۱۰۰ فرد معتاد، فقط پنج نفر به ترک اعتیاد اقدام می کنند لذا همه باید در خصوص موضوع اعتیاد احساس مسئولیت کنند و این خطر را جدی بگیرند.

صفرپوریادآورشد: از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از چهار هزار نفر در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند که این سرمایه های عظیم رفتند تا اعتیاد ریشه کن شود اما همچنان مسیر سختی در پیش داریم.

وی بیان کرد: مدافعان جان براستی مظلوم هستند لذا بایستی ایثارگری و فداکاری شهیدان مبارزه با مواد مخدر برای مردم بازگو شود و از ظرفیت یادواره شهدا استفاده کنیم تا این ایثارگران را معرفی کنیم.

صفرپور اظهارداشت: شبکه مردمی پیشگیری از اعتیاد در کشور فعال شده و امیدواریم به دستناوردهای خوبی برسد.

وی بیان کرد: وقتی که ۳۰ گرم ماده مخدر شیشه می‌تواند یک هزار نفر را معتاد کند لذا بایستی برای مقابله با توزیع مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد برنامه ها و اقدامات جامعی صورت گیرد و همه وارد کار شوند تا این اقدامات به نتیجه برسد.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn