تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 4:36
6 بازدید
کد خبر : 319721

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

خبرگزاری علم و فناروی آنا- احسان عربی مفرد؛ رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) رویدادی تعاملی، مهارت‌محور و اشتغال‌آفرین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی (دانشجویان و اعضای هیئت علمی) و صاحبان صنایع، حرف و مشاغل است که در هر نیمسال تحصیلی، یک نوبت به‌صورت عمومی با حضور صنایع و شرکت‌های مختلف در

خبرگزاری علم و فناروی آنا- احسان عربی مفرد؛ رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) رویدادی تعاملی، مهارت‌محور و اشتغال‌آفرین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی (دانشجویان و اعضای هیئت علمی) و صاحبان صنایع، حرف و مشاغل است که در هر نیمسال تحصیلی، یک نوبت به‌صورت عمومی با حضور صنایع و شرکت‌های مختلف در واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

این رویداد در راستای گسترش و اجرای بهینه طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و به‌طور متقابل استفاده از خبرگان صنعت به‌عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه است و اهدافی مانند ارتقای کاربردپذیری محتوای آموزشی و کار آمادگی در دانشجویان، برقراری ارتباط تعاملی و مستمر با صنایع و سازمان‌های محلی، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال و مهارت‌افزایی دانشجویان را دنبال می‌کند.

با مصوبه شورای دانشگاه آزاد اسلامی به منظور برگزاری رویداد صدرا در همه استان‌ها، واحد‌های دانشگاهی استان تهران و به دنبال آن دیگر استان‌ها و شهر‌ها، تاکنون با برنامه‌ریزی مناسب یک تا چند دوره رویداد صدرا را برگزار کرده‌اند که در گزارش‌های متوالی به جزئیات آن می‌پردازیم و اکنون چهارمین و آخرین بخش آن را پی می‌گیریم.

نخستین نمایشگاه رویداد صدرا در خرم‌آباد اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مدیران، مسئولان، صاحبان صنایع و با شرکت بیش از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: طرح صدرا سه ضلع دانشگاه، دانشجو و صنعت دارد که با اجرای آن صنعت از یک نیروی جوان پا به کار و دانش علمی و فنی دانشگاه بهره می‌برد از طرف دیگر دانشجو در کنار دروس تئوری و نظری خود مهارت لازم را برای ورود به بازار کار فرامی‌گیرد و دانشگاه نیز به مسئولیت اجتماعی خود درباره رفع مشکل اشتغال جوانان عمل می‌کند.

محمدرضا جابرانصاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز گفت: دانشگاه مأموریت‌های خود را متناسب با شرایط و زمان تنظیم می‌کند و امروز با اجرای طرح‌هایی مانند پویش و صدرا به دنبال پرکردن شکاف‌های بین جامعه، دانشگاه و صنعت است.

نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) به منظور حضور دانشجویان در قالب طرح پویش اشتغال همزمان با تحصیل در صنعت فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد.

صنایع و شرکت‌های مختلف مستقر در شهر شیراز در محل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به مدت سه روز به معرفی امکانات و خدمات خویش به دانشجویان این دانشگاه پرداختند.

یکی از اهداف مهم این رویداد در راستای طرح پویش یا همان اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، شناسایی ظرفیت‌های شرکت‌ها و صنایع و معرفی آنهابه دانشجویان است تا آنان بتوانند با آگاهی کامل و شناخت صحیح از هر یک از این صنایع و حرفه‌ها برای گذراندن دوره طرح پویش خویش، آن شرکت یا صنعت را انتخاب کنند.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

احمدرضا زارع مدیر یک واحد تولیدی صنعتی حاضر در رویداد اظهار کرد: با توجه به بحث‌های زمان‌سنجی دستگاه‌های کارخانه، ایجاد واحد R&D برای استفاده بهینه از تجهیزات، ارتباط با بدنه علمی دانشگاه برای این مجموعه لازم به نظر می‌رسد؛ بنابراین این کارخانه صنعتی آمادگی ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و ارتباط متقابل آن با صنعت را داراست.

امید امیری مدیرعامل یک گروه صنعتی دیگر با بیان نقش‌آفرینی علوم روز و دانش‌های جدید در صنعت اظهار کرد: تلاش این گروه صنعتی به ارمغان آوردن کیفیت و تنوع با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و دانش فنی است و همواره پیشتاز در زمینه به‌کارگیری به‌روزترین فناوری‌ها در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.

یاسر زارع رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و مدیر اجرایی رویداد صدرای شیراز در این مراسم تعداد شرکت‌های مستقر در رویداد صدرای این واحد دانشگاهی را بالغ‌بر ۳۵ شرکت عنوان و اظهار کرد: از این بین تعدادی از شرکت‌های مرکز رشد، شرکت‌های مرتبط با سرای نوآوری صنایع خلاق و فرهنگی و تعدادی از هسته‌های فناور واحد شیراز نیز در کنار شرکت‌های بزرگ و توانمند شهر شیراز و استان فارس در این رویداد شرکت کرده‌اند.

محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز گفت: با توجه به راهبرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه فعالیت‌های فناورانه و با نگاه به ایجاد کارآفرینی در زیست‌بوم محلی و منطقه‌ای دانشگاه، رویدادی با عنوان رویداد صدرا در کشور برگزار می‌شود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با همکاری شرکت‌های مختلف فناور و مراکز رشد و شرکت‌های تخصصی نمایشگاه این رویداد برپا شده است.

هادی بسطام، مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری فارس هم از آمادگی استانداری فارس برای حمایت از شرکت‌های توانمند حاضر در این رویداد خبر داد و مطرح کرد: توانایی دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی چنین رویداد‌هایی بسیار مناسب بوده و برپایی این نمایشگاه برای ارتباط بی‌واسطه دانشجویان و صاحبان صنایع، ابتکار بسیار ارزنده و جالب توجهی است.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

به گزارش خبرنگار آنا، رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) به منظور اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، پاسخگویی به مسائل و چالش‌های فناورانه و رفع نیاز‌های اشتغال واحد‌های صنعتی با استقبال دانشجویان و صاحبان صنعت و شرکت‌های صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.

برگزیده‌ای از این رویداد را در اینجا ببینید.

نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اسفند ۱۴۰۲ با حضور شرکت‌ها، سازمان‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی خارج از مجموعه دانشگاه گشایش یافت.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

این رویداد در راستای گسترش و اجرای بهینه طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و به‌طور متقابل استفاده از خبرگان صنعت به‌عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه است و اهدافی مانند ارتقای کاربردپذیری محتوای آموزشی و کار آمادگی در دانشجویان، برقراری ارتباط تعاملی و مستمر با صنایع و سازمان‌های محلی، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال و مهارت‌افزایی دانشجویان را دنبال می‌کند.

نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) اسفند سال گذشته با حضور مسئولان دانشگاه اسلامی واحد شهرکرد، جمعی از مدیران کل ادارات استان چهارمحال و بختیاری و ۴۰ غرفه از صاحبان صنایع فعال در این استان در واحد شهرکرد آغاز به کار کرد.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد صدرا در شهرکرد گفت: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع در واحد شهرکرد گشایش یافت.

رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی ۱۳ تا ۱۵ اسفند سال گذشته برای بازدید عموم مردم در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دایر بود.

نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) در شمالغرب کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از ۲۳ تا ۲۵ بهمن سال گذشته در برگزار شد.

طرح پویش اشتغال همزمان با تحصیل از ابتدای سال ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی آغاز شد و تاکنون هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و ۶۵۰ دانشجو نیز در واحد‌ها و مراکز استان در قالب این طرح در کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی مشغول به فعالیت شده اند. این دانشگاه با برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با حضور ۴۰ شرکت مادر تخصصی و بنگاه اقتصادی آذربایجان‌غربی به دنبال ایجاد هزار فرصت شغلی دیگر است.

محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از پیش‌بینی جذب ۳۷ هزار دانشجو در قالب طرح پویش در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی خبر داد و گفت: دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی بر حسب نیاز استان در واحد‌ها و مراکز استانی نیز توسعه می‌یابند. توسعه دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی تخصصی با همیاری صنایع از برنامه‌های پیش روی دانشگاه بوده؛ دانشجویان در طرح پویش در محل صنایع و کارخانه‌ها آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند و در خط تولید واقعی مشغول به کار می‌شوند از این‌رو دانشجویی که از این طریق آموزش می‌بیند، بلافاصله نیز می‌تواند در محیط شغلی مورد نظر خود جذب شود.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در مراسم گشایش نخستین «رویداد صدرا» با اشاره به اهمیت برگزاری «رویداد صدرا» (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) عنوان کرد: بسیاری از صاحبان صنایع همواره از ناتوانایی و مهارت‌های کافی دانش‌آموختگان دانشگاهی برای فعالیت در صنعت و کارخانجات انتقاد دارند.

ولیلو، اجرای «طرح صدرا» را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی استان مؤثر ارزیابی کرد و افزود: دانشجویان از طریق «رویداد صدرا» برای فعالیت در صنعت انتخاب و در قالب طرح پویش دو روز در هفته را مشغول به فعالیت در صنعت می‌شوند و علاوه بر کمک هزینه تحصیلی، آینده شغلی خود را نیز تضمین می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه در مراسم افتتاحیه رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه اظهار کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها است که امروز با برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی جامه عمل می‌پوشد.

جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی هم  گفت: رویداد صدرا یکی از موفق‌ترین برنامه‌ها در دست‌یابی به مطالبه رهبری درباره ارتباط صنعت با دانشگاه است.

علی فرجی نماینده ۵۰ شرکت حاضر در رویداد صدرا نیز اجرای رویداد صدرا را گام مهمی در پاسخ به نیاز صنعت دانست و گفت: به دانشجویان توصیه می‌کنم در طول دوران تحصیل مهارتی را فرا بگیرند؛ چراکه صنعت استان بی‌صبرانه منتظر شماست.

نخستین نمایشگاه (رویداد) صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور حسن میرزاخانی معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی، احمد صالحی‌آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، برخی از صنایع بزرگ استان مرکزی و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد در سالن ورزشی پوریای‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گشایش یافت.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

این نمایشگاه همزمان با آیین تجلیل از پژوهشگران برتر واحد‌ها و مراکز آموزشی استان مرکزی با حضور ۲۷ شرکت و هسته فناور از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و جمعی از شرکت‌های صنعتی برگزار و بیش از ۵۰۰ دانشجوی رشته‌های علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و مهارتی از این نمایشگاه بازدید کردند.

محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین رویداد «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال (صدرا)» (آذر ۱۴۰۲) با رویکرد معرفی و شناسایی ظرفیت‌های اشتغال در صنعت، خدمات و کشاورزی و تعمیق ارتباط «صنعت با دانشگاه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برپا شد.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

وی گفت: در نخستین رویداد «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال (صدرا)» ۳۰ شرکت صنعتی حضور داشتند و شرکت‌ها و صنایع، زمینه‌های کاری مورد نیاز خود را در محیط دانشگاه در قالب گفتگو با دانشجویان اطلاع‌رسانی کردند. در این رویداد برخی از دستاورد‌های صنعت برای معرفی عرضه شده، اما برنامه این رویداد عموماً مصاحبه و گفتگو با دانشجویان برای اعلام آمادگی آنان در زمینه بورسیه و مهارت‌آموزی است.

نخستین رویداد «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال (صدرا)» تا ۲۹ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت واقع در پل تالشان دایر بود.

به گزارش آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت و واحد تولیدی اردیبهشت امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار شد و مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۶۰ شرکت در این واحد دانشگاهی در ۱۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: این رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم گشایش رویداد بزرگ صدرا در دزفول با حضور ۳۱ شرکت صنعتی، مسئولان استانی، شهری و صنعتگران و کارآفرینان شهرستان دزفول در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این مراسم با بیان اهمیت بالای تعامل دانشگاه با صنعت اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با داشتن رشته‌های مختلف فنی و مهندسی و دانشکده مهارت و کارآفرینی آماده ارائه خدمات به جوانان و طالبان علم و دانش است. اشتغال دغدغه اصلی دانشجویان بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی بوده؛ رسالت اصلی دولت و مسئولان جذب و ساماندهی دانشجویان در بازار کار و اشتغال پایدار است.

علیرضا خردمند معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز با اشاره به پیشرفت علمی و صنعتی ایران اسلامی در عصر کنونی، گفت: برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و پیوند علم و صنعت به‌منظور اشتغال جوانان این شهر باید به فال نیک گرفت.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

محسن چگینی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم با اشاره به علوم فناوری و آمایش‌های پیش‌بینی‌شده برای سال‌های آینده رشته‌های موجود در دانشگاه و نیاز‌های فردای ایران و استان خوزستان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون نه تنها هیچ کمکی از دولت نگرفته؛ بلکه دولت مبالغ زیادی را به دانشگاه بدهکار است و اگر این بدهی‌های دولت پرداخت شود از زیان دهی خارج خواهیم شد.

 نادر رستمی‌زاده مدیر اجرایی رویداد صدرا و رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز گزارشی از روند این رویداد و خدمات دانشکده مهارت و کارآفرینی ارائه کرد و گفت: بیش از ۵۰ شرکت صنعتی اعلام آمادگی داشتند که در این رویداد شرکت کنند که در نهایت ۳۱ شرکت صنعتی با برپایی غرفه‌هایی در این نمایشگاه و رویداد مهم دستاورد‌ها و خدمات خود را برای عموم مردم به‌ویژه صنعتگران و دانشجویان به نمایش گذاشتند.

به گزارش آنا، در پایان مسئولان و دانشجویان با حضور در محل نمایشگاه و بازدید میدانی از غرفه‌های نمایشگاه با صنعتگران و صاحبان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و دستاورد‌های آنها آشنا شدند. بازارچه صنایع خلاق دانشجویی دیگر نمایشگاهی بود که پس از افتتاح نمایشگاه رواید صدرا مورد بازدید قرار گرفت و از آثار دانشجویان خلاق و هنرمند واحد بازدید کردند. نمایشگاه رویداد صدرا به مدت سه روز از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول فعال بود و علاقه‌مندان از این نمایشگاه دیدن کردند.

اشکان معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح چگونگی برگزاری رویداد صدرا در این دانشگاه اظهار کرد: این رویداد با حضور ۱۲۰ شرکت صنعتی، فناور و کارآفرین با هدف معرفی فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری، ایجاد بستر اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بازطراحی ارتباط صنعت و دانشگاه در رویداد سه‌ضلعی صدرا

وی افزود: در حاشیه این رویداد کارگاه آموزشی انتقال تجربه توسط مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین‌های برتر با محور فرصت‌های شغلی و الزامات مهارتی برگزار شد.

معصومی بیان کرد: در این رویداد شرکت‌های صنعتی، فناور و دانش‌بنیان نمونه محصولات خود را ارائه و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز را اعلام کردند. در راستای تأمین نیاز صنایع دوره‌های مهارتی تعریف و از متقاضیان اشتغال همزمان با تحصیل برای توانمندسازی ثبت نام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان گفت: در حاشیه این رویداد تور معرفی دانشگاه برگزار شد که تعداد بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز از هنرستان‌های دخترانه و پسرانه شهر برازجان با امکانات و فضای دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش آنا با توجه به نتایج و پیامدهای مثبت رویداد صدرا در شهرها و استان‌های مختلف کشور و انعقاد تفاهم‌نامه با بخش‌های گوناگون صنعت و شرکت‌های تولیدی، برپایی این رویداد در گستره ایران اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn