تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 4:52
7 بازدید
کد خبر : 319730

راه اندازی کمپ های ماده شانزده به کاهش اسیب های اجتماعی کمک کرده است

راه اندازی کمپ های ماده شانزده به کاهش اسیب های اجتماعی کمک کرده است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی دهباشی پور روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای «مدافع جان» که در سالن اجتماعات فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: با همکاری دستگاه قضایی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی استان برای درمان و بهبودی معتادان مستقر در کمپ‌ها اقدام شد و توانستیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی دهباشی پور روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای «مدافع جان» که در سالن اجتماعات فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: با همکاری دستگاه قضایی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی استان برای درمان و بهبودی معتادان مستقر در کمپ‌ها اقدام شد و توانستیم ساماندهی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی متولی نظارت برفعالیت های مرتبط با پیشگیری، کاهش آسیب های اجتماعی و درمان اعتیاد است و در این راستا خدماتی مانند پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماع محور را ارائه می کند.

دهباشی پور تصریح کرد: دشمنان نام اسلامی امروز اعتقادات و باورهای مردم را نشانه گرفته اند و با گسترش اعتیاد می خواهند آسیب های اجتماعی بیشتر شود که در این زمینه تلاش نیروی انتظامی، دستگاه قضای و. دستکاههای حمایتی قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی مدون توانسته ایم از اعتیاد بیش از ۱۶۳ هزار نفر جلوگیری کنیم اما موفقیت در این عرصه نیازمند همکاری همه دستگاههاست.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین شهدای مبارزه با مواد مخدر را مظلوم‌ترین و گمنام‌ترین شهدا دانست و اظهارداشتک این مدافعان با ایثار و از خودگذشتگی برای مبارزه با اعتیاد تلاش کردند و با رشادت خود افتخار آفرین شدند.

وی افزود: با برپایی کارگاه های مهارتی از جمله نانوایی، قفل سازی، کفاشی، کابینت سازی و قنادی ضمن ایجاد اشتغال برای معتادان متجاهر به معیشت آنها نیز کمک شده است.

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: از خانواده ها انتظار داریم برای کاهش مشکلات روحی و روانی معتادان بهبود یافته همکاری بیشتری با کارشناسان بهزیستی داشته باشند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn