تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 8:35
33 بازدید
کد خبر : 319833

داور گفت ۶۰ میلیون بدهید تا بازی را برای پرسپولیس در بیاورم/ به‌موقع جلوی فاجعه را گرفتم!

داور گفت ۶۰ میلیون بدهید تا بازی را برای پرسپولیس در بیاورم/ به‌موقع جلوی فاجعه را گرفتم!

اتفاقاتی که در جریان بازی سپاهان- پرسپولیس در دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به وقوع پیوست، باعث افشای مسائل بسیاری در فوتبال ایران شد و به جرات می‌توان گفت از اواخر شهریور سال ۹۲ تا انتهای پاییز همان سال یکی از پرسروصداترین اتفاقات مربوط به فوتبال باشگاهی ما به حساب می‌آمد. در چنین

اتفاقاتی که در جریان بازی سپاهان- پرسپولیس در دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به وقوع پیوست، باعث افشای مسائل بسیاری در فوتبال ایران شد و به جرات می‌توان گفت از اواخر شهریور سال ۹۲ تا انتهای پاییز همان سال یکی از پرسروصداترین اتفاقات مربوط به فوتبال باشگاهی ما به حساب می‌آمد.

در چنین شرایطی محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس روز ۳۰ شهریور طی مصاحبه‌ای که در آفتاب نو نیز منتشر شد، دست به افشاگری زد و گفت: چطور می‌شود که داور فن کمر بازیکن سپاهان روی مهاجم ما را نمی‌بیند؟ چرا قبل از بازی بنر نصب می‌کنند و مدعی می‌شوند که باید به داور احترام گذاشت؟ این اتفاقات وقتی با اشتباه محرز داور همراه می‌شود، هزار و یک ابهام و سوال به وجود می‌آورد. واقعا در پشت صحنه فوتبال چه می‌گذرد؟ من حق دارم به این اتفاقات مشکوک باشم.

رویانیان ادامه داد: محرومیت داور بازی سپاهان – پرسپولیس (محسن قهرمانی) باید به صورت شفاف اعلام شود و هیچ پنهان‌کاری در مورد آن نداریم. اگر غیر از این باشد من هیچ مسئولیتی قبول نمی‌کنم و به همه پرسپولیسی‌ها هم می‌گویم که انتظار قهرمانی از این تیم نداشته باشید. این همان داوری است که فصل گذشته سه پنالتی پرسپولیس را نگرفت!

رویانیان در ادامه دست به یک افشاگری بزرگ زد و گفت: فصل گذشته (منظور رویانیان لیگ دوازدهم حرفه‌ای بود) یک داور قبل از مسابقه حساس پرسپولیس گفته بود به فلان آدرس بیایید و ۶۰میلیون تومان بدهید تا بازی را به نفع شما تمام کنم! چیزی نمانده بود که این اتفاق رخ بدهد ولی من مطلع شدم و جلوی چنین فاجعه‌ای را گرفتم. من به داوران شریف کشورمان که سالم کار می‌کنند، تعظیم می‌کنم اما برخی مسائل وجود دارد که خیلی‌ها از آن آگاه هستند ولی متاسفانه می خواهند چشم‌های خود را بر روی واقعیت ببندند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn