تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:03
9 بازدید
کد خبر : 319891

خبر خوشحال‌کننده معاون وزیر علوم برای انجمن‌های علمی

خبر خوشحال‌کننده معاون وزیر علوم برای انجمن‌های علمی

در آستانه سال تحصیلی جدید اعلام شد؛ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: راه اندازی فضای فناورانه برای کسب و کارهای دانشجویی و در کنار آن شکل گیری اتحادیه انجمن های علمی اصلی‌ترین ماموریت معاونت فرهنگی برای سال تحصیلی جدید است.  عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری

در آستانه سال تحصیلی جدید اعلام شد؛

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: راه اندازی فضای فناورانه برای کسب و کارهای دانشجویی و در کنار آن شکل گیری اتحادیه انجمن های علمی اصلی‌ترین ماموریت معاونت فرهنگی برای سال تحصیلی جدید است. 

عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره نقش موثر انجمن های علمی اظهار کرد:  در حوزه انجمن های علمی، ارتباط با پارک های علم و فناوری اصلی ترین پروژه وزارت علوم بود که به نقطه مطلوبی رسیده و انس و الفت بین مجموعه های دانشگاهی، پارک ها و مراکز رشد برقرار شده است. 

وی افزود: تغییر و تحولات جدید صورت گرفته در وزارت علوم نشان داده که دکتر شیهکی، معاون فناوری خودشان طرفدار این موضوع هستند و طبق صحبتی که با یکدیگر داشته ایم قرار شده این موضوع با سرعت بیشتری پیگیری شود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تصریح کرد: فضایی برای شکل گیری هسته های فناوری دانشجویی در پارک های علم و فناوری، دستیار فناوری در پارک ها و تعامل گسترده تر بین انجمن های علمی و کانون ها اختصاص خواهد یافت. 

کلانتری گفت: اصلی ترین پروژه ما در سال تحصیلی جدید راه اندازی فضای فناورانه برای کسب و کارهای دانشجویی است که در کنار آن شکل گیری اتحادیه های انجمن های علمی را به تقاضای مکرر انجمن ها در دستور کار قرار خواهیم داد که به موضوع اشتغال کمک خواهد کرد. 

 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn