تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:13
7 بازدید
کد خبر : 319900

قهرمانی والیبال نشسته در جمع برترین لحظات پارالمپیک پاریس

قهرمانی والیبال نشسته در جمع برترین لحظات پارالمپیک پاریس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال نشسته ایران که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کرده بود، با کسب هشتمین مقام قهرمانی در تاریخ این رویداد، یک افتخار دیگر به ارمغان آورد. سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) در گزارشی به بررسی لحظات برتر این رشته در پاریس پرداخت. یکی از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال نشسته ایران که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کرده بود، با کسب هشتمین مقام قهرمانی در تاریخ این رویداد، یک افتخار دیگر به ارمغان آورد.

سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) در گزارشی به بررسی لحظات برتر این رشته در پاریس پرداخت. یکی از لحظات توصیف شده مربوط به قهرمانی تیم ایران می‌شود. در گزارش مربوط به این بخش با اشاره به درخشش مرتضی مهرزاد آمده است:

«مرتضی مهرزاد ایران را به هشتمین طلای والیبال نشسته در پارالمپیک رساند و تیمش را در جریان دیدار فینال با بوسنی رهبری کرد.

میثم علی‌پور بازیکن تیم ایران در این باره گفت: مرتضی را می‌توان یکی از مهمترین بازیکنان جهان دانست. او می‌داند چه کاری باید انجام بدهد. او بهترین اسپکر است و هر زمان که ممکن باشد، می‌تواند امتیاز بگیرد. البته این بدان معنا نیست که او همه کارها را به تنهایی انجام می‌دهد. ما بازیکن دیگری هم داریم؛ رمضان صالحی پاسور خوبی است و توپ را در اختیار مرتضی قرار می‌دهد تا اسپک کند.

در حالی که تیم بوسنی در ست اول در سالن نورث پاریس آرنا پیروز شده بود، اما ایران ست‌های بعدی ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۴ به برتری رسید.

علی‌پور که در در پایان این بازی‌ها به عنوان MVP (ارزشمندترین بازیکن) نیز انتخاب شد، گفت: تیم ما شایسته کسب این مدال طلا بود. فینال تا حدودی سخت بود، اما یکی از جذاب‌ترین مسابقات بود.»

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn