تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:59
3 بازدید
کد خبر : 319936

از مقام‌آوران جشنواره موسیقی جوان حمایت کنیم

از مقام‌آوران جشنواره موسیقی جوان حمایت کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ در دومین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور در تالار رودکی از روند برگزاری جشنواره بازدید کرد و لحظاتی همراه با داوران بخش آواز همنشین شد.  وی درباره برگزاری این جشنواره بیان کرد:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ در دومین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور در تالار رودکی از روند برگزاری جشنواره بازدید کرد و لحظاتی همراه با داوران بخش آواز همنشین شد. 

وی درباره برگزاری این جشنواره بیان کرد: بسیار خوشحالم که به همت دوستانم در اداره کل موسیقی و انجمن موسیقی و باانگیزه و پشتکار استاد حمیدرضا اردلان جشنواره ملی موسیقی جوان به بهترین نحو در حال برگزاری است.

سالاری گفت: در این دوره ما از هنرمندان ۳۰ استان کشور میزبانی می‌کنیم و این نشان می‌دهد که موسیقی ما در اقصی‌نقاط کشور در بین نسل جوان هنرمند زنده و پویاست. شاید این عزیزان اجرا‌های صحنه‌ای، فاخر و درآمدزا نداشته باشند؛ اما موسیقی را رها نکردند. امروز که در داوری حضور یافتم جوانانی از دورترین نقاط کشور شرکت داشتند که به بهترین نحو ممکن اجرا کردند.

معاون هنری ارشاد درباره حمایت از شرکت‌کنندگان حاضر در جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: وظیفه ما این است که در حد بضاعتمان از این عزیزان حمایت داشته باشیم و تلاش کنیم هر استان از میان هنرمندان خود، یک نفر را به‌عنوان مفاخر خود در نظر بگیرد. تلاش ما این است که ابتدا با انجمن مفاخر و بنیاد ملی نخبگان رایزنی کنیم و در مرحله بعد با دانشگاه‌ها. 

سالاری با اشاره به‌شرط آزمون عملی رشته هنر در دانشگاه‌ها بیان کرد: ازآنجایی‌که ورود به رشته هنر همراه با آزمون عملی است، بسیاری در پشت در‌های بسته دانشگاه می‌مانند. ما تلاشمان این است و با دانشگاه‌ها رایزنی‌هایی داشتیم تا حداقل بچه‌هایی که حائز کسب مقام شده‌اند، نتایج این داوری در آزمون عملی دانشگاه از آنها پذیرفته شود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn