تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 11:16
55 بازدید
کد خبر : 319951

دستور ویژه نکونام به خاطر حساسیت دربی/ این بازیکن را مقابل پرسپولیس لازم دارم

دستور ویژه نکونام به خاطر حساسیت دربی/ این بازیکن را مقابل پرسپولیس لازم دارم

پس از انتشار خبر غیبت “گائل کاکوتا” در کاروان اعزامی آبی پوشان برای مصاف تیم‌های نساجی و استقلال این پرسش به وجود آمد که چه مشکلی برای این بازیکن به وجود آمده که نکونام او را به قائمشهر نبرده است. اخبار رسیده از اردوی تیم استقلال در ارتباط با وضعیت این بازیکن حاکی از آن

پس از انتشار خبر غیبت “گائل کاکوتا” در کاروان اعزامی آبی پوشان برای مصاف تیم‌های نساجی و استقلال این پرسش به وجود آمد که چه مشکلی برای این بازیکن به وجود آمده که نکونام او را به قائمشهر نبرده است.

اخبار رسیده از اردوی تیم استقلال در ارتباط با وضعیت این بازیکن حاکی از آن است که کاکوتا که در دیدار مقابل الغرافه از دقیقه ۸۴ به جای ماشاریپوف به میدان آمد در حد فاصل دقایق باقی مانده تا پایان بازی دچار آسیب دیدگی خفیف شده است. به همین علت این بازیکن طی روزهای گذشته تحت مداوا بوده و تمرینات سبک‌تری را برگزار کرده است.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد این بازیکن در تهران مشغول آب درمانی و تمرینات اختصاصی است تا در بازگشت استقلال از قائمشهر از فردا با آمادگی کامل در تمرینات شرکت کرده و خود را برای بازی دربی در اختیار کادر فنی قرار بدهد.

یادآور می‌شود؛ دیدار هفته ششم تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه چهارم مهرماه و ساعت ۱۹ در ورزشگاه آلومینیوم در شهر اراک برگزار خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn