تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 12:16
6 بازدید
کد خبر : 319993

ترافیک در محور کندوان سنگین است

ترافیک در محور کندوان سنگین است

جامعه ورزشی آفتاب نو: یدالله جهانتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در توضیح وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران اظهار کرد: برای روان سازی حجم مسافرت‌های روزهای پایان تابستان محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اعمال می شود. وی با اعلام این‌که ترافیک در محور کندوان سنگین است، افزود: تردد خودرویی در محورهای سوادکوه، هراز و سایر راه‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

یدالله جهانتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در توضیح وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران اظهار کرد: برای روان سازی حجم مسافرت‌های روزهای پایان تابستان محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اعمال می شود.

وی با اعلام این‌که ترافیک در محور کندوان سنگین است، افزود: تردد خودرویی در محورهای سوادکوه، هراز و سایر راه‌های مواصلاتی مازندران روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران به تداوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و هم‌چنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

به گفته جهانتاب، بر اساس برنامه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ روز جمعه از آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود که اعمال این محدودیت بر اساس شرایط ترافیکی جاده‌ها خواهد بود.

جهانتاب خاطرنشان کرد: اگر حجم ترافیک در روز یکشنبه سنگین باشد ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ آزادراه تهران – شمال برای خودروهای به مقصد چالوس در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، یادآور شد: از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

وی افزود: مدت زمانی که محورهای نامبرده به صورت یکطرفه و یا مسدود باشد تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn