تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 12:16
7 بازدید
کد خبر : 319994

توصیه‌های انتظامی پلیس هرمزگان به مناسبت بازگشایی مدارس

توصیه‌های انتظامی پلیس هرمزگان به مناسبت بازگشایی مدارس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سرهنگ علی‌اکبر خرمی با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس در سراسر کشور و استان هرمزگان، اظهار کرد: تمام تلاش پلیس در ایام بازگشایی مدارس معطوف به این است که بتوانیم ضریب احساس امنیت خانواده‌های دانش آموزان را افزایش دهیم و با بالا بردن سطح ایمنی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سرهنگ علی‌اکبر خرمی با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس در سراسر کشور و استان هرمزگان، اظهار کرد: تمام تلاش پلیس در ایام بازگشایی مدارس معطوف به این است که بتوانیم ضریب احساس امنیت خانواده‌های دانش آموزان را افزایش دهیم و با بالا بردن سطح ایمنی و جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند برای هر چه بهتر برگزار شدن سال تحصیلی تلاش کنیم.

وی با تأکید بر حضور همه جانبه کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سراسر استان از مرکز تا دورترین نقطه استان به منظور برقراری نظم و امنیت و ایجاد محیطی امن و آرامش خاطر برای جامعه دانش آموزی و اطمینان خاطر خانواده‌های آنان گفت: دانش آموزان و اولیای آن‌ها نیز باید نکات ایمنی و توصیه‌های پلیس را رعایت کنند تا در طول سال تحصیلی با چالش روبرو نشوند.

 

رئس پلیس پیشگیری استان هرمزگان گفت: یکی از ضرورت‌ها در خصوص دانش‌آموزان پیش دبستانی و کلاس اولی این است که لازم است این دانش‌آموزان اطلاعات شناسنامه‌ای خود و شماره تلفن و نشانی منزل خود را یاد بگیرند یا به همراه داشته باشند.

وی افزود: پدر و مادرها حتماً کلمه نه گفتن در مقابل خواسته دیگران را به فرزندانشان بیاموزند چرا که افراد سودجو در کمین‌اند تا با سو استفاده از ضمیر پاک و ساده کودکان به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

سرهنگ خرمی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید توجیه باشند که بلافاصله پس از تعطیلی مدرسه، خود را به منزل برسانند، گفت: از والدین درخواست می‌شود که از آراستن جواهرات به فرزندانتان در هنگام عزیمت به مدرسه خودداری کنند چرا که این امر می‌تواند به عاملی برای تحریک افراد سودجو تبدیل شود.

رئیس پلیس پیشگیری استان هرمزگان با تاکید بر لزوم استفاده دانش‌آموزان از وسایل حمل و نقل عمومی افزود: به فرزندان خود بیاموزید به افراد غریبه اعتماد نکنند، از دریافت هدیه و خوراکی از افراد غریبه پرهیز کنند و به هیچ عنوان بر خودرو افراد غریبه سوار نشوند.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد والدین آموزش‌های عبور از عرض خیابان و گذرگاه‌ها را به فرزندان خود ارائه کنند و به فرزندانتان خود بیاموزند که در صورت گم شدن به پلیس مراجعه کنند.

خرمی تصریح کرد: به فرزندان خود اعتماد به پلیس و برقراری ارتباط با پلیس را آموزش دهید و به آن‌ها یادآوری کنید که پلیس همواره در کنار شماست.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn