تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 12:56
26 بازدید
کد خبر : 320028

مرکز نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله منهدم شد

مرکز نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله منهدم شد

این خبر درحال به‌روزرسانی است…. تصویری از گوشه‌ای از خسارت وارده به شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله منتشر شده است. رسانه های صهیونیستینیز اعلام کردند که ۵۰ خانه در منطقه المطله طی شبانه روز گذشته در نتیجه شلیک راکت های سنگین از لبنان آسیب دیدند. دقایقی پیش ۳ فروند موشک

این خبر درحال به‌روزرسانی است….

تصویری از گوشه‌ای از خسارت وارده به شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله منتشر شده است.


رسانه های صهیونیستینیز اعلام کردند که ۵۰ خانه در منطقه المطله طی شبانه روز گذشته در نتیجه شلیک راکت های سنگین از لبنان آسیب دیدند.


دقایقی پیش ۳ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت مرکز نظامی «المطله» در الجلیل شلیک شد.  این موشک‌ها مرکز نظامی «المطله» در شمال اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان این جنبش محل استقرار نظامیان صهیونیست را در مرکز نظامی «المطله» با موشک هدایت شونده هدف حمله مستقیم خود قرار دادند. پیش از این رسانه‌ها از شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت مرکز نظامی «المطله» اسرائیل در إصبع الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی به اصابت دست کم دو موشک به المطله در مرز با لبنان اذعان کردند.  به گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که آژیر خطر در مناطق وسیعی از شمال اراضی اشغالی فلسطین به صدا درآمده است. 

المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: «یک موشک ضد تانک نیز به سمت «هار دوو» (مزرعه اشغالی شبعا) شلیک شده است.»

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn