تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 13:42
6 بازدید
کد خبر : 320070

بهمنیار حذف شد؛ تلاش گلشادنژاد و خاکسار برای نشان برنز آسیا

بهمنیار حذف شد؛ تلاش گلشادنژاد و خاکسار برای نشان برنز آسیا

به گزارش روزپلاس، روز نخست بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از بامداد امروز (جمعه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و نمایندگان کاراته کشورمان در بخش بانوان به روی تاتامی رفتند که حاصل تلاش آنها صعود طراوت خاکسار و آتوسا گلشادنژاد به دیدار رده‌بندی و حذف سارا بهمنیار بود. در رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم،

بهمنیار حذف شد؛ تلاش گلشادنژاد و خاکسار برای نشان برنز آسیا

به گزارش روزپلاس، روز نخست بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از بامداد امروز (جمعه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و نمایندگان کاراته کشورمان در بخش بانوان به روی تاتامی رفتند که حاصل تلاش آنها صعود طراوت خاکسار و آتوسا گلشادنژاد به دیدار رده‌بندی و حذف سارا بهمنیار بود.

در رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکسار در دور نخست استراحت کرد و در ادامه با نتیجه ۱۰ بر ۲ دئا دوینا از اندونزی را شکست داد. او در دور سوم پس از تساوی صفر – صفر  مقابل ازداولت از قزاقستان، در هانتی (رأی داوران) به‌عنوان فرد پیروز معرفی شد، اما در مرحله نیمه نهایی ۷ بر صفر مغلوب مای هوآنگ دارنده نشان طلا و نقره آسیا از هنگ‌کنگ شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند. خاکسار برای کسب نشان برنز روز یکشنبه به مصاف آری شیما از ژاپن خواهد رفت.

آتوسا گلشادنژاد در رقابت‌های وزن ۶۱- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۸ بر صفر الخلادینی از عربستان را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر مقابل ساره العامری دارنده نشان نقره آسیا ۲۰۲۳ از امارات به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. گلشادنژاد در این مرحله در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۴ بر یک از گانگ لی قهرمان جهان و دارنده برنز المپیک از چین پیش بود با اخطار داوران هانسوکو شد و از راهیابی به فینال بازماند. گلشادنژاد روز یکشنبه برای کسب نشان برنز باید با زکیه عدنان دارنده برنز آسیا از مالزی روبه‌رو شود.

در وزن ۵۰- کیلوگرم نیز سارا بهمنیار در دیدار نخست با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل وانگ از چین تن به شکست داد و با باخت این کاراته‌کا از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn