تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 13:52
22 بازدید
کد خبر : 320077

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره فصل نقل وانتقالات

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره فصل نقل وانتقالات

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: «با سلام و احترام به هواداران پرشور و وفادار باشگاه استقلال همانطور که مستحضرید، پنجره نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران طبق قانون به پایان رسید. مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال و کادر فنی، طی این مدت تلاش شبانه‌روزی خود را معطوف به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

«با سلام و احترام به هواداران پرشور و وفادار باشگاه استقلال

همانطور که مستحضرید، پنجره نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران طبق قانون به پایان رسید. مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال و کادر فنی، طی این مدت تلاش شبانه‌روزی خود را معطوف به تقویت تیم و جذب بهترین نفرات برای حضور قدرتمند در سه جام مهم فصل نمودند.

از ابتدای نقل‌وانتقالات، همانطور که وعده داده بودیم، بر عمل‌گرایی تأکید داشتیم و به جای حرف‌های زیاد، در سکوت و آرامش به کار خود ادامه دادیم. با وجود سختی‌ها و چالش‌های فراوان، خوشحالیم که توانستیم جمعی از بهترین بازیکنان را در کنار هم جمع‌آوری کنیم.

برای اطلاع هواداران عزیز، باید بگوییم که همچنان یک جای خالی در لیست تیم وجود دارد که در تلاش هستیم با نظر کادر فنی، یک بازیکن آزاد را مطابق قوانین نقل‌وانتقالات جذب نماییم.

در پایان، به تمامی بازیکنان جدید به خانواده بزرگ استقلال خوش‌آمد می‌گوییم و برای بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند، آرزوی موفقیت داریم».

 

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn