تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 13:53
6 بازدید
کد خبر : 320078

واکنش مطهری به ماجرای نوراللهی و تیم ملی

واکنش مطهری به ماجرای نوراللهی و تیم ملی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در حالی در بازی‌های اخیر خود در مسیر حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ برابر حریفان قرار می‌گیرد که برخی اشکالات و کمبودهای فنی در ترکیب تیم ملی مشهود است که در این میان به نظر می‌رسد مهمترین خلا این تیم در قلب خط میانی ایران

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در حالی در بازی‌های اخیر خود در مسیر حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ برابر حریفان قرار می‌گیرد که برخی اشکالات و کمبودهای فنی در ترکیب تیم ملی مشهود است که در این میان به نظر می‌رسد مهمترین خلا این تیم در قلب خط میانی ایران وجود دارد، جایی که با وجود حضور نفرات باتجربه مشکلات ملموسی به چشم می‌خورد.

به نقل از ورزش سه، این خلاء در شرایطی در خط میانی ایران کاملا محسوس است که مدت‌های مدیدی است که نام احمد نوراللهی در لیست سیاه تیم ملی قرار گرفته است و این هافبک توانای فوتبال ایران در پشت درهای بسته تیم ملی ایستاده است.

با این حال امیر قلعه‌نویی هفته گذشته در جریان گفت‌وگوی خود با یک برنامه رادیویی به این مسئله واکنش نشان داد و گفته بود که قرار بود حمید مطهری، مربی و دستیار سابقش به احمد نوراللهی ماجرای نیمکت نشینی‌اش را اطلاع دهد اما او فراموش کرده بود. 

این مسئله در نشست خبری امروز تیم فولاد خوزستان برای پیش از دیدار با هوادار یکی از سوالات خبرنگاران بود که حمید مطهری، مربی تیم فولاد درباره این اتفاق اظهار داشت: مدیران، بازیکنان، مربیان و کسانی که با من کار کردند می‌توانند شاهد باشند که من از نظر تعهدکاری و وظیفه شناسی کارم را چگونه جلو می‌برم و با چه وسواسی این کار را انجام می‌دهم. قبل از بازی با هنگ‌کنگ قرار شد با احمد نوراللهی صحبت کنم و در داخل رختکن حرف زدم و خودش شاهد زنده وجود دارد. خیلی صادقانه با او صحبت کردم و او شاگرد من در پرسپولیس بوده و باهم خیلی خوب حرف زدیم. به او حتی گفتم که شب در هتل خیلی کامل‌تر صحبت خواهیم کرد و حالا درباره این حرف که درآمده را نمی‌دانم چه بگویم.

او ادامه داد: من نمی‌خواهم سال خوبی را که در تیم ملی داشتم و با همه وجود کار کردم، با این صحبت‌ها خراب کنم. آقای قلعه‌نویی لطف داشتند و قدردان هستم ولی اصل موضوع این است و اینکه این صحبت‌ها از کجا آمده را نمی‌دانم. خود احمد نوراللهی شاهد است و واقعا نمی‌خواهم این مسئله بر روی یک سال خوبی که در تیم ملی کار کردم اثر بگذارد!

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn