تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 13:55
48 بازدید
کد خبر : 320081

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم – آفتاب نو | اخبار ورزشی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۳۰ شهریور و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس با حضور سیستم داور ویدئویی VAR رو در روی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد و. «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای این بازی مرتضی پورعلی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۳۰ شهریور و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس با حضور سیستم داور ویدئویی VAR رو در روی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد و. «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای این بازی مرتضی پورعلی گنجی و «ایوب العملود» را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سروش رفیعی با گذراندن دوران محرومیت در این بازی نیز در اختیار کادرفنی سرخ پوشان قرار دارد.

گاریدو برای این بازی و مطابق با انتظار بار دیگر از «الکسیس گندوز» الجزایری در درون دروازه خود استفاده خواهد کرد. «گئورگی گولسیانی» و محمدحسین کنعانی زادگان هم در قلب خط دفاعی برای این تیم به کار گرفته خواهند شد. در سمت راست خط دفاعی میلاد محمدی و در سمت چپ و در نبود العملود، فرشاد فرجی استفاده خواهد شد.

در خط هافبک و همانند دیدارهای گذشته مسعود ریگی در کنار سروش رفیعی عهده دار خط هافبک پرسپولیس هستند و امید عالیشاه که در بازی با الاهلی عربستان عملکرد بسیار خوبی داشت جایگزین فرشاد احمدزاده خواهد شد و «اوستون ارونوف» نیز به عنوان وینگر های راست و چپ پرسپولیس در این بازی به کار گرفته می‌شوند.

در خط حمله هم علی علیپور در کنار وحید امیری حضور خواهند داشت تا بار دیگر عیسی آل کثیر از روی نیمکت بازی را آغاز کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم به شرح زیر است:

الکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، اسوتون ارونوف، علی علیپور، وحید امیری، مسعود ریگی، سروش رفیعی و امید عالیشاه ۱۱ مرد احتمالی گاریدو در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم خواهند بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn