تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 14:22
6 بازدید
کد خبر : 320106

دهقان‌زاده به رده‌بندی رسید | لحظه

دهقان‌زاده به رده‌بندی رسید | لحظه

در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا مهدی خدابخشی با شکست تمامی رقبای خود فینالیست شد و دهقان‌زاده به دیدار رده‌بندی راه یافت. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ روز نخست بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از بامداد امروز (جمعه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و در بخش آقایان مهدی





در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا مهدی خدابخشی با شکست تمامی رقبای خود فینالیست شد و دهقان‌زاده به دیدار رده‌بندی راه یافت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ روز نخست بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از بامداد امروز (جمعه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و در بخش آقایان مهدی خدابخشی با برتری مقتدرانه مقابل رقبای خود فینالیست شد و بهنام دهقان‌زاده نیز با شکست در دیدار نیمه نهایی برای کسب نشان برنز تلاش خواهد کرد.

در رقابت‌های وزن ۸۴- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در دور اول موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود از امارات را شکست دهد و در دور دوم نیز با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نگوین از ویتنام به برتری رسید. او در دیدار نیمه نهایی به مصاف محمد الجعفری دارنده دو مدال طلای آسیا و رنک دو کاراته دنیا از اردن رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ از سد حریف خود گذشت و فینالیست شد. خدابخشی برای کسب مدال طلا روز یکشنبه روی تاتامی می‌رود.

بهنام دهقان‌زاده در وزن ۵۵- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۹ بر صفر از سد راوی از سریلانکا گذشت، اما در دیدار نیمه نهایی در رقابتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب زولمان از قزاقستان شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند. دهقان‌زاده نیز برای کسب نشان برنز روز یکشنبه رقابت خواهد کرد.

پیش از این طراوات خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم و آتوسا گلشادنژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم به دیدار رده‌بندی راه یافته بودند و سارا بهمنیار هم با شکست در دور نخست وزن ۵۰- کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn