تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 14:59
8 بازدید
کد خبر : 320138

سیمئونه: به نظر می‌رسید شانسی برای پیروزی نداریم

سیمئونه: به نظر می‌رسید شانسی برای پیروزی نداریم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به برتری لحظات پایانی شاگردانش مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛دیه‌گو سیمئونه در پی برتری ۲ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل لایپزیگ در دور اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با اشاره به گل برتری دقیقه





سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به برتری لحظات پایانی شاگردانش مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛دیه‌گو سیمئونه در پی برتری ۲ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل لایپزیگ در دور اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با اشاره به گل برتری دقیقه ۹۰ تیمش که توسط خوسه ماریا خیمنس به ثمر رسید، گفت: ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم. از دست دادن دو امتیاز این بازی می‌توانست شرم‌آور باشد. آنها از یک ضدحمله استفاده کردند و سپس ما حملات آنها را به خوبی کنترل کردیم. ما به روش‌های مختلف حمله کردیم؛ با کورئا، خولیان و گریزمان.

وی افزود: در نیمه اول سه، چهار موقعیت داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. در نیمه دوم اما بهتر بازی را کنترل کردیم. روند بازی بین دقایق ۷۰ و ۸۰ طوری بود که به نظر می‌رسید ما شانسی برای کسب پیروزی نداریم، تا اینکه گل خیمنس از راه رسید کار بسیار خوبی را از تیم شاهد بودیم و بازیکنانی هم که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدند، خیلی تأثیرگذار بودند. من کاملاً از عملکرد تیم راضی هستم و بازی خیلی خوبی بود.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn