تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 16:35
4 بازدید
کد خبر : 320224

وحدت به عنوان یک استراتژی و ضرورت برای دنیای اسلام است

وحدت به عنوان یک استراتژی و ضرورت برای دنیای اسلام است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا از مرکزی ، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر با تبریک ۱۷ ربیع الاول و میلاد امام جعفرصادق (ع)، افزود: تفرقه بزرگترین مصیبت و وحدت عامل افتخار امت اسلامی است. وی بیان کرد: مسلمانان باید بیش از گذشته اتحاد و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا از مرکزی ، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر با تبریک ۱۷ ربیع الاول و میلاد امام جعفرصادق (ع)، افزود: تفرقه بزرگترین مصیبت و وحدت عامل افتخار امت اسلامی است.

وی بیان کرد: مسلمانان باید بیش از گذشته اتحاد و وحدت داشته باشند و آنانی که فرقه‌گرایی را دامن می‌زنند خیانتکار هستند، زیرا منافع مشترک ما بیش از اختلافات است.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این هفته، یک سرمایه است و کارنامه افتخار، آقایی و سربلندی ایران اسلامی است.

امام جمعه اراک به رشادت‌های مردم استان مرکزی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۳۵۰ خانواده در این استان، ۲ شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده است.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: ۲۵ درصد جمعیت جهان مسلمانان هستند که در ۶۰ کشور زندگی می‌کنند و چهار میلیون مسجد در دنیا به عنوان پایگاه اسلامی وجود دارد.

وی به جنایت رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و بیان کرد: رژیم صهیونسیتی پنج میلیون جمعیت دارد که با رویدادهای اخیر در حال ترک سرزمین اشتغالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: دشمنان ۴۰ سال است ایران را تحریم می‌کنند و کشور را در خرید و فروش کالاها با مشکل مواجه کرده‌اند اما مردم ما همیشه با توکل به خدا توطئه دشمنان را خنثی کرده‌اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تسلیت به خانواده شهدا در اثر انفجار پیجر در لبنان اشاره کرد و گفت: اسرائیل فکر نکنند با این جنایت ملت لبنان و فلسطین عقب‌نشینی خواهند کرد بلکه عزم مردم بیشتر و ماهیت جنایتکاری دشمنان آشکار می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان ملل تصویب کرد تا اسرائیل یک سال آینده سرزمین اشتغالی را تخلیه کند اما ضمانت اجرایی ندارد و کشورهایی هستند که حق وتو دارند و با این مصوبه مخالفت می‌کنند.

امام جمعه اراک گفت: باید مسلمانان به پا خیزند و نباید کار را نیمه رها کنند و باید تا انتها برای آزادی فلسطین بجنگند.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: اگر آگاه و هوشیار نباشیم، آسیب به طور قطع اتفاق می‌افتد باید دهها برابر دانشگاه‌ها، دولت، مجلس، مردم و کارگران آگاه باشند.

وی بیان کرد: اگر دچار غفلت شویم دشمنان به کسی رحم نخواهند کرد، بنابراین باید اولویت‌سنجی در امنیت مورد اهتمام قرار داد.

امام جمعه اراک گفت: همه باید نسبت به مسایل امنیتی هوشیار و مسئول باشیم، زیرا کم‌توجهی به آن برای همه مردم گران تمام خواهد شد.

وی درباره بازگشایی مدارس هم عنوان کرد: باید نسلی تربیت شود که صدها مطهری، بهشتی و سردار سلیمانی را پرورش دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: بچه‌های ایران شایستگی دارند بزرگترین قله‌های علمی را فتح کنند و از ظرفیت داخلی کشور برای تحصیل استفاده کنند و غرب نباید قبله دانش‌آموزان و دانشجویان باشد، زیرا غرب لجنزار است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn