تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 17:05
10 بازدید
کد خبر : 320254

ستاره عراقی نساجی به دنبال انتقام از استقلال!

ستاره عراقی نساجی به دنبال انتقام از استقلال!

به گزارش “ورزش سه”، علاوه بر کوین یامگا، یک نفر دیگر نیز در جمع بازیکنان نساجی از انگیزه‌های بی‌پایانی برای درخشش برابر استقلال برخوردار است و او کسی نیست جز منتظر محمد، بازیکن عراقی سابق آبی پوشان. او شاید تنها بازیکنی باشد که به ایران آمد، با استقلال قرارداد بست اما هرگز برای آبی‌ها به

به گزارش “ورزش سه”، علاوه بر کوین یامگا، یک نفر دیگر نیز در جمع بازیکنان نساجی از انگیزه‌های بی‌پایانی برای درخشش برابر استقلال برخوردار است و او کسی نیست جز منتظر محمد، بازیکن عراقی سابق آبی پوشان.

او شاید تنها بازیکنی باشد که به ایران آمد، با استقلال قرارداد بست اما هرگز برای آبی‌ها به میدان نرفت. پس از آنکه او در فصل قبل به مس رفسنجان قرض داده شد، به تمرینات بازگشت اما باشگاه قرارداد او را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد.

منتظر محمد که با نظر علی خطیر جذب شده بود، هرگز مورد اعتماد نکونام قرار نگرفت اما در مس بازیکن موثری بود و حتی در بازی جام حذفی نیز برابر استقلال گلزنی کرد و زمینه‌ساز حذف تیم نکونام از آن مسابقات بود.

این بازیکن که با پایان قراردادش راهی نساجی شده، امروز و برابر استقلال روی نیمکت نشسته اما انتظار می‌رود که در نیمه دوم وارد زمین شده و برابر تیم سابقش قرار بگیرد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn