تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 17:54
7 بازدید
کد خبر : 320298

معرفی کتاب‌های تحسین شده توسط رهبر انقلاب

معرفی کتاب‌های تحسین شده توسط رهبر انقلاب

برنامه تلویزیونی «کتاب یک»، ویژه هفته دفاع مقدس با اجرای کوروش سلیمانی روی آنتن شبکه یک می‌رود.این برنامه مروری بر شخصیت‌های مطرح شده در ۶ کتاب از ۶ قهرمان ایثار و شهادت دارد. برنامه کتاب یک به صورت ویژه در هفته دفاع مقدس از یک تا ۶ مهر هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه یک می‌رود و تکرار

برنامه تلویزیونی «کتاب یک»، ویژه هفته دفاع مقدس با اجرای کوروش سلیمانی روی آنتن شبکه یک می‌رود.این برنامه مروری بر شخصیت‌های مطرح شده در ۶ کتاب از ۶ قهرمان ایثار و شهادت دارد.

برنامه کتاب یک به صورت ویژه در هفته دفاع مقدس از یک تا ۶ مهر هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه یک می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳ از همین شبکه خواهد بود.

ویژه برنامه کتاب یک به سفارش گروه تاریخ، فرهنگ و هنر، به تهیه‌کنندگی علی خواجه و کارگردانی محمدرضا دوستی تولید شده و مجری طرح مجید غفاری است.

«معبد زیرزمینی» اثر معصومه میرابوطالبی، «آخرین فرصت» به نویسندگی سمیرا اکبری، «مجید بربری» نوشته کبری خدابخش دهقی، «پاییز آمد» به قلم گلستان جعفریان، «هواتو دارم» اثر رسول ملاحسنی و «بیست سال و سه روز» به نویسندگی سمانه خاکباز اسامی ۶ کتاب انتخاب شده برای معرفی در این ویژه برنامه است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn