تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 18:14
9 بازدید
کد خبر : 320316

تاج: می خواهیم خاطره تلخ برگزاری بازی در مشهد پاک شود

تاج: می خواهیم خاطره تلخ برگزاری بازی در مشهد پاک شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج درباره قطعی شدن برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در روز ۲۴ مهر، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: تیم ملی به کل کشور تعلق دارد و بهتر است بازی‌های این تیم به شهرهای دیگر منتقل شود. قلعه‌نویی و همکارانش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج درباره قطعی شدن برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در روز ۲۴ مهر، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: تیم ملی به کل کشور تعلق دارد و بهتر است بازی‌های این تیم به شهرهای دیگر منتقل شود. قلعه‌نویی و همکارانش از ورزشگاه بازدید کردند و می‌توانیم بازی خوبی برگزار کنیم تا خاطره تلخی که برای خودمان و فیفا ایجاد شده بود، پاک شود.

وی در مورد لزوم برطرف شدن ایرادات ورزشگاه‌ها گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)‌ تصمیماتی می‌گیرد که اعضای هیئت رئیسه زودتر متوجه می‌شوند. یک شرکت استرالیایی – ونزوئلایی با AFC قراردادی امضا کرده که مطابق آن قرار است اواخر پاییز از همه ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های آسیا بازدید کند. ایران در میان اولین کشورهایی است که بازدید انجام می‌شود و اگر نواقص برطرف نشود، همه را تعلیق می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: ورزشگاه آزادی در پایان پاییز به مدار می‌آید و استادیوم متفاوتی خواهید دید. ما بین بد و بدتر، گزینه بد را انتخاب کردیم و به مدیران باشگاه‌ها گفتیم اگر ایرادات برطرف نشود، تأیید نمی‌شوید. مدل کار وزیر ورزش و جوانان هم عمرانی است و او دستور داد همه موارد آماده شود.

تاج در مورد احتمال اضافه شدن استادیوم ثامن‌الائمه (ع) مشهد به ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: این ورزشگاه در لیست ما نیست، اما از استادیوم‌های درج شده در فهرست بازدید می‌شود. لیست ما شامل ورزشگاه‌های باشگاه‌های لیگ برتری است.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn