تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 21:22
5 بازدید
کد خبر : 320480

برتری ملوان مقابل شمس آذر با یک یار کمتر/ رکورد خاص قوی سپید

برتری ملوان مقابل شمس آذر با یک یار کمتر/ رکورد خاص قوی سپید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف شمس آذر قزوین رفت که در این مسابقه این بازی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. گل اول ملوان در دقیقه ۱۸ روی شوتی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف شمس آذر قزوین رفت که در این مسابقه این بازی با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

گل اول ملوان در دقیقه ۱۸ روی شوتی از راه دور توسط محمدرضا رضایی به ثمر رسید تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر باشیم. البته این پایان کار نبود و تنها ۱۰ دقیقه بعد رضایی دوباره دروازه میهمان را باز کرد تا شاگردان مازیار زارع با دو گل پیش بیفتند.

تیم فوتبال شمس آذر در دقیقه ۴۵ نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شد که حبیب فرعباسی دروازه‌بان میزبان، ضربه امیرمحمد نسایی را مهار کرد.

در شروع نیمه دوم، به دلیل بروز حادثه برای یکی از هواداران ملوان، ناظر بازی اجازه برگزاری مسابقه را نداد تا به وضعیت وی رسیدگی شود و بعد از انتقال او به مرکز درمانی بازی از سر گرفته شد. این اتفاق در حالی رخ داد که اعضای خانواده مرحوم مرتضی خائفی در ورزشگاه حاضر بودند و با بنر «امروز با چشمای ما ببین بابا»، مسابقه را دنبال کردند.

داوری دیدار ملوان – شمس آذر بر عهده حسن اکرمی بود که او در جریان مسابقه به محمدرضا رضایی از ملوان و محمدحسین رفیعی از شمس آذر کارت زرد نشان داد.

ملوان با این پیروزی به رکورد صد درصد برد در دیدارهای خانگی طی فصل جاری رسید و با ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. این تیم طی هفته‌های اخیر تیم‌های گل‌گهر سیرجان و چادرملوی اردکان را نیز در خانه شکست داده بود.

پیش از این بازی و بعد از درگذشت مرتضی خائفی هوادار ملوان، این باشگاه شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرده که تا ابد یکی کمتر هستیم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn