تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 22:09
31 بازدید
کد خبر : 320518

چرا وی ای آر گل وحید امیری و پرسپولیس را رد کرد؟

چرا وی ای آر گل وحید امیری و پرسپولیس را رد کرد؟

به گزارش آفتاب نو، وقتی وحید امیری دروازه آلومینیوم اراک را گشود، محمدحسین زاهدی فر که نزدیک به صحنه بود، با در نظر گرفتن موقعیت کاپیتان پرسپولیس که نه در موقعیت آفساید قرار داشت و نه مرتکب خطا شده بود، گل را پذیرفت اما دقایقی بعد همکارانش در اتاق وی ای آر از او خواستند

به گزارش آفتاب نو، وقتی وحید امیری دروازه آلومینیوم اراک را گشود، محمدحسین زاهدی فر که نزدیک به صحنه بود، با در نظر گرفتن موقعیت کاپیتان پرسپولیس که نه در موقعیت آفساید قرار داشت و نه مرتکب خطا شده بود، گل را پذیرفت اما دقایقی بعد همکارانش در اتاق وی ای آر از او خواستند پای مانیتور بیاید و صحنه گل را بازبینی کند و داور هم با بررسی دوباره صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و گل سوم پرسپولیس را پس گرفت.

در این صحنه داوران مستقر در اتاق سیستم کمک داور ویدیویی خطای فرشاد احمدزاده را گرفتند. فرشاد احمدزاده هنگام ارسال میلاد محمدی، خودش را به سمت دروازه پرتاب کرد تا با یک نیش پا دروازه حریف را باز کند اما قبل از آن که توپ به او برسد، مدافع آلومینیوم توپ را برگشت داد و وقتی وحید امیری می خواست با ضربه بغل پای فنی دروازه حریف را باز کند، فرشاد احمدزاده ناخواسته با دروازه بان آلومینیوم برخورد کرد و مانع واکنش او مقابل ضربه وحید امیری شد.

داور هم بعد از تماشای صحنه پای مانیتور کنار زمین، به این تشخیص رسید که برخورد فرشاد احمدزاده با دروازه بان آلومینیوم مانع واکنش دروازه بان شده و حکم به رد گل وحید امیری داد.

پرسپولیس در نهایت در آستانه دربی سرخابی ۲ بر صفر آلومینیوم اراک را در قزوین برد تا با روحیه بهتر آماده رویارویی با استقلال شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn