تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 22:38
6 بازدید
کد خبر : 320545

ملوانی‌ها مستحق این برد شیرین بودند – آفتاب نو | اخبار ورزشی

ملوانی‌ها مستحق این برد شیرین بودند – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع شامگاه جمعه در جریان نشست خبری پس از بازی تیم ملوان بندرانزلی با شمس آذر قزوین اطهار کرد: ملوان مزد بازی خوبش را گرفت و این برد شیرین را به هواداران خونگرم گیلانی و تیم محبوب انزلی تبریک می گویم. سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع شامگاه جمعه در جریان نشست خبری پس از بازی تیم ملوان بندرانزلی با شمس آذر قزوین اطهار کرد: ملوان مزد بازی خوبش را گرفت و این برد شیرین را به هواداران خونگرم گیلانی و تیم محبوب انزلی تبریک می گویم.

سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به روند رو به رشد بازی‌های این تیم بیان کرد: ملوان لیگ برتر را خوب شروع کرده و هر بازی این روند بهبود پیدا می‌کند.

زارع با بیان اینکه بازیکنان ملوان به لحاظ فنی خوب ظاهر شدند، گفت: کیفیت بخشی به بازی‌ها در دستور کار ملوان است و در بازی‌های بعد دنبال پوشش نقاط ضعف هستیم.

وی با اشاره به بازی خوب بازیکنان ملوان در مقابل شمس آذر افزود: ملوانی‌ها مستحق این برد شیرین بودند و این نتیجه را به مردم خوب گیلان تقدیم می‌کنم.

بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین که در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران برگزار شد با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم گیلانی به پایان رسید

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn