تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 22:40
40 بازدید
کد خبر : 320548

بازگشت نیمار، الهلال را ترسناک‌تر کرد

بازگشت نیمار، الهلال را ترسناک‌تر کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : خبرگزاری تسنیم: زمان بازگشت نیمار به میدان پس از مصدومیت طولانی‌مدت همچنان بحث داغ فوتبال عربستان است اما به نظر می‌رسد ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال ریاض می‌خواهد به این مهاجم برزیلی تیمش فرصت تدریجی بازگشت را بدهد. بر اساس گزارش اسپورت عربستان؛ نیمار برای کسب آمادگی بازی الهلال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

خبرگزاری تسنیم: زمان بازگشت نیمار به میدان پس از مصدومیت طولانی‌مدت همچنان بحث داغ فوتبال عربستان است اما به نظر می‌رسد ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال ریاض می‌خواهد به این مهاجم برزیلی تیمش فرصت تدریجی بازگشت را بدهد.

بازگشت نیمار، الهلال را ترسناک‌تر کرد

بر اساس گزارش اسپورت عربستان؛ نیمار برای کسب آمادگی بازی الهلال برابر الاتحاد در ال‌کلاسیکو به تمرینات گروهی تیمش بازگشت و این اتفاق به معنای بازگشت او به میدان خواهد بود. ژرژ ژسوس در این اندیشه است تا با بازگرداندن تدریجی نیمار او را مهیای حضور در میدان کند و در این شرایط بازگشت تدریجی این بازیکن با حضور در دیدارهای لیگ نخبگان آسیا تکمیل خواهد شد.

نیمار به دنبال پارگی رباط صلیبی در دیدار تیم ملی فوتبال برزیل برابر اروگوئه در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در شهریور ماه سال گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn