تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 22:45
6 بازدید
کد خبر : 320553

 تارتار به سیم آخر زد: از فوتبال خداحافظی می‌کنم!

 تارتار به سیم آخر زد: از فوتبال خداحافظی می‌کنم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی تارتار تاکید کرد: ما سالیان سال است در این فوتبال جان می‌کَنیم.   سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی بعد از دربی کرمان از هواداران این تیم که به ورزشگاه رفسنجان آمده و این تیم را تشویق کردند، تشکر کرد و گفت: به هر دو

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی تارتار تاکید کرد: ما سالیان سال است در این فوتبال جان می‌کَنیم.

  سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی بعد از دربی کرمان از هواداران این تیم که به ورزشگاه رفسنجان آمده و این تیم را تشویق کردند، تشکر کرد و گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم که بازی جوانمردانه را ارائه کردند و فوتبال تاکتیکی بازی کردند، اما متاسفانه تماشاگران گلی را ندیدند و از این بابت ما ناراحتیم.

وی افزود: بازی متعادل بود و گا‌ها مس رفسنجان مالکیت داشت و گا‌ها ما، اما فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بیشتر از مس رفسنجان بود. فقط من باید گله داشته باشم از فدراسیون فوتبال و رئیس فدراسیون، آقای تاج. مگر چه تفاوتی بین تیم‌هاست، مگر خون تیم‌های دیگر از ما رنگین‌تر است؟ ما صحنه گل خودمان را بررسی کردیم.

در این لحظه یکی از مسئولان گل‌گهر صحنه گل مردود این تیم را نشان می‌دهد و تارتار می‌گوید: اگر این گل آفساید باشد من دیگر مربی‌گری نمی‌کنم. اگر وی‌ای آر بود و بررسی می‌شد ما ۹ امتیاز داشتیم. دو امتیاز ما به خاطر تبعیضی که بین تیم‌ها قائل می‌شوند از دست رفت. همه تیم‌ها با هدف مشخص وارد لیگ برتر شدند و زحمت می‌کشند.

او ادامه داد: ما سالیان سال است در این فوتبال جان می‌کَنیم. دوست داریم عدالت رعایت شود و اگر وی‌ای آر هست، برای همه تیم‌ها باشد.

تارتار در خصوص داوری عنوان کرد: یکی دو صحنه مشکوک وجود دارد و مهمترینش همان صحنه گل بود. کمک داور باید دقت لازم را می‌کرد، اما آقای مهدوی جزو داوران خوب ماست و برای ایشان احترام قائلم و امروز هم عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی گل‌گهر در مورد تیم‌های استان کرمان اظهار داشت: به هر حال مس از تیم‌های قدیمی فوتبال ماست و افتخارات زیادی را به دست آورده و ظرفیتش را دارد. این استان یک استان صنعتی است و می‌تواند تیم‌های بیشتری هم داشته باشد و جای مس کرمان هم خالی است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn