تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 22:51
7 بازدید
کد خبر : 320560

عیادت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مجروحان حادثه تروریستی لبنان

عیادت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مجروحان حادثه تروریستی لبنان

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۹۲۸۶ تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ – ۱۹:۳۵ به گزارش بهداشت نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه لبنان در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران اظهار کرد: امروز توفیقی شد که دیداری با مجروحان و جانبازان حادثه لبنان و برادران ایرانی که در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۹۲۸۶

تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ – ۱۹:۳۵

به گزارش بهداشت نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه لبنان در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران اظهار کرد: امروز توفیقی شد که دیداری با مجروحان و جانبازان حادثه لبنان و برادران ایرانی که در این حادثه آسیب دیدند، داشته باشیم، همچنین رزمندگان حزب الله و کودکانی که آسیب دیدند، ملاقات داشتیم. اکثر آسیب‌ها از ناحیه انگشتان دست و چشم و صورت بوده است. 

وی افزود: پرسنل ارزشمند و جهادگر این بیمارستان‌، شبانه‌روزی تلاش کردند، جراحی پیچیده انجام دادند، خدا را شکر خیلی از عزیزان شفا پیدا کردند برخی چشم‌شان آسیب جدی دیدند، بینایی از دست دادند، ان‌شاءلله خدا شفا دهد. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: روحیه ارزشمند، انقلابی و مخلصانه‌ای که رزمندگان داشتند، ستودنی است. مخصوصا نوجوان که آسیب‌دیده بود، می‌گفت همان لحظه منفجر شد، بلافاصله به امام زمان(عج) توسل کردم، انگار دستی بر سرم کشیده شده است. 

استاد خسروپناه گفت: رزمندگان می‌پرسیدند در این شرایط چگونه نماز بخوانیم، چطور طهارت داشته باشیم. یا عزیزانی می‌پرسیدند دوست داریم خداوند چشممان را برگرداند تا چهره رهبرمان ببینیم، برخی التماس دعا از رهبری داشتند و می‌گفتند که سلام ما به رهبر برسانید.

وی گفت: خوشبختانه مجروحان و خانواده‌ها روحیه بالایی داشتند ویژگی مکتب زینبی(س) این است که در مواجهه با سختی‌ها استقامت و صبر پیشه کنیم، ان‌شاءلله انتقام این جنایت را خواهیم گرفت و شفای عاجل به این مجروحان عنایت می‌شود.

منبع: شورای عالی انقلاب فرهنگی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn