تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 22:54
10 بازدید
کد خبر : 320564

پرسپولیس گربه سیاه خود را شکست داد

پرسپولیس گربه سیاه خود را شکست داد

تیم فوتبال پرسپولیس دومین پیروزی‌اش در فصل جاری را مقابل آلومینیوم اراک رقم زد. کیهان ورزشی- تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید تا

تیم فوتبال پرسپولیس دومین پیروزی‌اش در فصل جاری را مقابل آلومینیوم اراک رقم زد.

کیهان ورزشی-

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید تا سرخپوشان با هشت امتیاز به رده سوم جدول لیگ برتر برسند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۵ از روی نقطه پنالتی و علی علیپور در دقیقه ۵۸ گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، محمد خدابنده‌لو (۸۲ – یاسین سلمانی)، مسعود ریگی، اوستون ارونوف (۵+۴۵ – فرشاد احمدزاده)، امید عالیشاه، وحید امیری (۸۲ – لوکاس ژوائو)‌ و علی علیپور (۸۲ – عیسی‌آل‌کثیر).

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد
کارت زرد: فرشاد احمدزاده (۵۴)، حسین کنعانی‌زادگان (۵۷) و الکسیس گندوز (۴+۹۰) از پرسپولیس و عارف حاج‌عیدی (۷۲) از آلومینیوم.

نیمه اول

دقیقه ۳: برخورد مدافعان تیم آلومینیوم با علی علیپور داخل محوطه جریمه خیلی زود محمدحسین زاهدی‌فرد را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد تا اولین موقعیت این بازی منجر به اعلام پنالتی به سود سرخپوشان شود.

دقیقه ۵: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان آلومینیوم موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۶: ضربه فنی و زیبای مسعود ریگی با نوک انگشتان دروازه‌بان آلومینیوم و پس از برخورد به تیر دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۷: ارسال عالیشاه و ضربه سر محکم علیپور را بار دیگر محمد خلیفه دروازه‌بان آلومینیوم با یک واکنش خوب برگشت داد.

دقیقه ۳۳: میلاد محمدی با یک حرکت انفرادی و شوت از زاویه بسته بار دیگر دروازه آلومینیوم را با خطر مواجه کرد که توپ او هم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: علی علیپور با فرار تند و تیز پشت مدافعان آلومینیوم به توپ رسید و با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد، اما این گل با تصمیم کمک داور بازی آفساید اعلام کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ضربه سر خطرناک محمد امین کاظمیان به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: بار دیگر ضربه سر محمد امین کاظمیان با اختلاف کم از بالای دروازه گندوز عبور کرد و راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.

دقیقه ۷۰ : علی علیپور روی پاس به عقب اشتباه مدافعان آلومینیوم صاحب توپ شد و با دریبل موفق دروازه‌بان حریف، گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

دقیقه ۷۵: نفوذ میلاد محمدی از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در کش‌وقوس داخل محوطه به وحید امیری رسید که ضربه این بازیکن وارد دروازه آلومینیوم اراک شد، اما داور پس از بررسی مجدد VAR؛ این گل را به دلیل خطای فرشاد احمدزاده روی دروازه‌بان مردود اعلام کرد.

دقیقه ۸۷: داور در این دقیقه برخورد میلاد محمدی با مدافع آلومینیوم را خطای پنالتی اعلام کرد، اما باز هم پس از بازبینی VAR تصمیم خود را تغییر داد و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در حالی رقم خورد که این تیم دو بازی اخیر خود مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی را در لیگ برتر و جام حذفی واگذار کرده بود. به همین خاطر از تیم آلومینیوم به‌عنوان گربه سیاه سرخپوشان یاد می‌شد، گربه سیاهی که امشب بی‌آزار نشان می‌داد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn