تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 23:07
28 بازدید
کد خبر : 320578

درویش: در اراک هم دربی را می بریم/ با ارونوف صحبت کردیم

درویش: در اراک هم دربی را می بریم/ با ارونوف صحبت کردیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند. خستگی بازی با الاهلی باعث شد که کیفیت صد درصد را نداشته باشیم، ولی تیمی که پنج شش موقعیت گل صد درصد دارد طبیعتاً آماده برگزاری دربی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند. خستگی بازی با الاهلی باعث شد که کیفیت صد درصد را نداشته باشیم، ولی تیمی که پنج شش موقعیت گل صد درصد دارد طبیعتاً آماده برگزاری دربی است تا مقتدارانه برای پیروزی قدم بردارد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری دربی در اراک با موافقت پرسپولیس همراه بوده است یا خیر، گفت: ما که تصمیم‌گیرنده نیستیم. ما می‌خواهیم خط بطلانی بر تمام این چیزها که می‌گویند بازی در اراک نحص هست بکشیم و در اراک هم دربی را می‌بریم تا بگوییم همه این مسائل خرافات است و با تیم مستحکمی که داریم به جز برد به چیزی فکر نمی‌کنیم.

درویش در  پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «برگزاری دربی با حضور بانوان هواداران دو تیم میسر است؟»، تصریح کرد: ما در این خصوص هم تصمیم‌گیرنده نیستیم و تابع هستیم و هرچه بگویند باید چشم بگوییم. طبیعتاً ورزشگاه امام خمینی (ره) گنجایش زیادی ندارد، ولی ما تابع هستیم و مجبوریم آنجا بازی کنیم. وقتی مسئولان می‌دانند که بعد از پایان لیگ، دو ماه دیگر لیگ جدید قرار است آغاز شود باید تمهیداتی می‌اندیشیدند تا این مشکلات پیش نیاید. بعضی‌ها می‌گویند استقلال و پرسپولیس باید زمین‌شان را خودشان مهیا کنند. استادیوم ورزشی که در سوپرماکت نیست تا برویم دو استادیوم بخریم! به هر جهت سوای اینکه ما کجا بازی می‌کنیم باید طوری فکر کنیم که یک کشور بزرگ در منطقه هستیم، ولی اینکه یک زمین بازی نداریم. این موضوع جای تأسف دارد و باید بگوییم مدیریت خوبی نداشتیم. امیدواریم روزی بیاید که دغدغه این را داشته باشیم تا بین دو استادیوم ۱۰۰ و ۵۰ هزارنفری یکی را انتخاب کنیم و مقابل تیم‌های خارجی حفظ آبرو کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که ارونوف جزو سهمیه زیر ۲۵ سال محسوب شد و جا برای جذب بازیکن جدید باز شده است، تأکید کرد: ما همین دو روز پیش با گاریدو جلسه‌ای داشتیم و او می‌گفت که الان دغدغه‌مان این است که چه بازیکنی را بازی دهیم، اینکه زیاد بازیکن خوب هم داشته باشیم، مشکل‌ساز می‌شود و در ۲۰ سال گذشته اینطور نبوده است که این همه بازیکن خوب داشته باشیم و باید بازیکنان را طوری سرحال نگه داریم که بمانند. ما یک جای خالی هم داریم و اگر گاریدو تشخیص دهد حتماً اقدام می‌کنیم.

وی در مورد نگرانی هواداران برای تمدید قرارداد ارونوف خاطرنشان کرد: با ارونوف هم صحبت کردیم و خیلی علاقه‌مند هست که باز هم با ما باشد. یک بازیکن وقتی پای میز مذاکره می‌آید باید شرایط روحی او را هم مدنظر قرار دهیم. وقتی ما ۳ روز در میان بازی داریم شرایط سخت می‌شود.

درویش درباره تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بناست که هیئت مدیره تشکیل جلسه دهد، چون کنسرسیوم بانکی قرار است اعضای هیئت مدیره را معرفی کنند و فکر می‌کنم ظرف روزهای یکشنبه و دوشنبه این کار عملی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی مهرداد خانبان از کادر فنی سرخپوشان یادآور شد: سرمربی تیم ما معتقد بود که خانبان برای کار کردن در پرسپولیس باید در پست خاصی مشغول به کار باشد. او هم دوست داشت که در پست دیگری کار کند که سرمربی تیم گفت در این پست دو سه همکار دارد. روز یکشنبه جلسه‌ای داریم و امیدواریم به یک تفاهمی با هم برسیم. خانبان سال‌ها به پرسپولیس کمک کرده است و امیدواریم که باز هم از او کمک بگیریم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn