تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 1:01
94 بازدید
کد خبر : 320682

وضعیت ارونوف برای دربی مشخص شد | اخبار ورزشی

وضعیت ارونوف برای دربی مشخص شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که در این دیدار با برتری ۲ بر صفر به سرخ‌پوشان به پایان رسید. اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس که از قبل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس امشب در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهر قدس مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که در این دیدار با برتری ۲ بر صفر به سرخ‌پوشان به پایان رسید.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس که از قبل مصدومیتی قدیمی داشت در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل تشدید مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

این خبر مصدومیت برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه داربی نگران کننده بود. اما بعد از این دیدار مشخص شد که مصدومیت ارونوف جدی نیست و این بازیکن برای جلوگیری از تشدید مصدومیت از زمین بازی خارج شده است.

با این تفاسیر ستاره ازبکستانی پرسپولیس مشکلی برای حضور در شهرآورد پایتخت ندارد. تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه ۴ مهر باید از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل استقلال تهران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn