تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 2:51
3 بازدید
کد خبر : 320766

نماینده بروجرد در مجلس گزارش اجرایی داد/از احداث کارخانه شیرخشک تا ایجاد دانشکده پزشکی در بروجرد

نماینده بروجرد در مجلس گزارش اجرایی داد/از احداث کارخانه شیرخشک تا ایجاد دانشکده پزشکی در بروجرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار آفتاب نو از لرستان؛ عباس گودرزی در آیین افتتاح آشیانه بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان آیت الله بروجردی گفت: این طرح با همکاری خوبی که انجام شد به نتیجه رسید علی‌رغم تمام مشکلات و سختگیری‌هایی که در مسیر اجرای این طرح وجود داشت امروز شاهد افتتاح این طرح بزرگ

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار آفتاب نو از لرستان؛ عباس گودرزی در آیین افتتاح آشیانه بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان آیت الله بروجردی گفت: این طرح با همکاری خوبی که انجام شد به نتیجه رسید علی‌رغم تمام مشکلات و سختگیری‌هایی که در مسیر اجرای این طرح وجود داشت امروز شاهد افتتاح این طرح بزرگ در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بروجرد، افزود: کارخانه شیرخشک بروجرد پس از ۳۲ سال اکنون در حال احداث بوده و با پیگیری‌های دو ساله این طرح اکنون در حال افتتاح است و شهرستان پالایشگاه شیر خواهد داشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اضافه کرد:بیمارستان آیت‌الله بروجردی که سال‌ها راکد بود ظرف دو سال ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در سال ۹۸ افتتاح شد؛ درهشت سال گذشته بیماران در راهرو بستری می‌شدند ولی پس از آن و با پیگیری انجام شده فقط ظرف دو سال کارهای موثری صورت گرفت.

گودرزی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی دیگر از طرح‌های با استاندارد بالاست که فاز اول آن چندماه قبل افتتاح و فاز دوم هم به زودی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم‌چنین منطقه ویژه اقتصادی یکی از اقدامات قابل توجه است که دیوارکشی آن انجام شده و ساختمان گمرک آن احداث و باسکول آن به‌زودی نصب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درحوزه فرهنگی سینمای فلسطین اکنون به صورت کامل بازسازی شده و عملیات اجرایی سینمای دوم با پنج پرده به‌زودی آغاز می‌شود.

گودرزی با اشاره به ایجاد دانشگاه علوم پزشکی دربروجرد،افزود: درحال حاضر دانشکده پرستاری ازحالت تک رشته خارج و اکنون به پنج رشته رسیده ومجوزایجاد دانشکده پزشکی چندروز قبل از سوی وزیر بهداشت صادر شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn