تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 2:53
4 بازدید
کد خبر : 320768

سرویس های مدارس بدون تایید صلاحیت اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان را ندارند

سرویس های مدارس بدون تایید صلاحیت اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان را ندارند

جامعه ورزشی آفتاب نو: معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه سرویس های مدارس در اقصی نقاط استان بدون تایید صلاحیت اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان را ندارند،گفت: به هیچ سرویس مدرسه‌ای بدون تایید صلاحیت فردی راننده و فنی خودرو از مراجع ذی‌صلاح اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان داده نخواهد شد. به گزارش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرویس های مدارس بدون تایید صلاحیت اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان را ندارند

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه سرویس های مدارس در اقصی نقاط استان بدون تایید صلاحیت اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان را ندارند،گفت: به هیچ سرویس مدرسه‌ای بدون تایید صلاحیت فردی راننده و فنی خودرو از مراجع ذی‌صلاح اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان داده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “سعید هژبری” در نشست شورای ترافیک استان افزود: دانش آموزان آینده سازان ما هستند و سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان موضوع مهمی است که باید هرچه سریع‌تر مطابق دستورالعمل اجرایی شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: شهرداری ها موظف هستند در سامانه سپند شرکت های حمل و نقل مسافربری  مجاز را درج کرده و نسبت به تأیید و کنترل صلاحیت رانندگان و وسیله نقلیه اقدامات لازم را به عمل آورند.

هژبری با بیان اینکه به هیچ سرویس مدرسه‌ای بدون تایید صلاحیت فردی راننده و فنی خودرو از مراجع ذی‌صلاح اجازه حمل و نقل دانش‌آموزان داده نخواهد شد، تصریح کرد: فرمانداران می بایست به عنوان رئیس شورای ترافیک شهرستان موضوع را با شهرداری‌ها طبق دستورالعمل پیگیری نموده و تا پیش از آغاز مدارس حل کنند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn