تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 3:41
8 بازدید
کد خبر : 320801

پیش‌بینی مهم از قیمت طلا

پیش‌بینی مهم از قیمت طلا

به گزارش نبض بازار، نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به افزایش قیمت طلای جهانی در چند روز اخیر گفت: انس جهانی به ۲۵۷۸ دلار هم رسید، بازارهای داخلی هم تحت تاثیر این بالا رفتن انس جهانی و نرخ ارز بوده و در کل هفته جاری هفته  افزایشی بوده است. وی

به گزارش نبض بازار، نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به افزایش قیمت طلای جهانی در چند روز اخیر گفت: انس جهانی به ۲۵۷۸ دلار هم رسید، بازارهای داخلی هم تحت تاثیر این بالا رفتن انس جهانی و نرخ ارز بوده و در کل هفته جاری هفته  افزایشی بوده است.

وی در رابطه با نوسانات قیمت طلا و سکه گفت:  در بازار سکه حدودا ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتیم همچنین در هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۷۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کردیم . در سکه های نیم، ربع و گرمی هم قیمت ها به ترتیب حدودا ۶۰۰هزارتومان، ۵۰۰ هزار تومان و ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

بذر افشان گفت: حباب سکه هم کمی افزایش قیمت داشته است. 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در مورد وضعیت بازار داخلی عنوان کرد:  در کل بازار التهاب نداشته و در شرایط اعتدال به سر می برد. همچنین  افزایش تقاضا نداشتیم و بازار شرایط عادی خود را طی می کند و آرامش در بازار حاکم است .

بیشتر بخوانید

وی در رابطه با آینده  بازارو شرایط فعلی گفت :  امیدواریم شرایط بحرانی که در ماههای محرم و صفر واحدهای تولیدی تا توزیعی  داشته اند تغییر پیدا کند و ثبات قیمت ها را شاهد باشیم.

وی افزود: شرایط رکود در این ماهها باعث شد که واحدهای تولیدی و توزیعی نتوانند فعالیت اقتصادی نسبت به هزینه های جاری خود داشته باشند و دچار آسیب شدند.

وی اظهار امیدواری کرد که شرایط اقتصادی بهتر شود و رونق به بازارهای داخلی برگردد. 

بذر افشان همچنین در مورد آینده بازارگفت: با توجه به  تثبیت و افزایش قیمت ها در این مدت و همچنین تحلیل هایی که وجود دارد انتظار می رود روند افزایشی تا پایان سال داشته باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn