تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 3:56
5 بازدید
کد خبر : 320813

مهاجم آلومینیوم: اشتباه زودهنگام کار ما را سخت کرد

مهاجم آلومینیوم: اشتباه زودهنگام کار ما را سخت کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از شکست ٢ بر صفر آلومینیوم مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: وقتی در دقیقه یک مقابل پرسپولیس اشتباه کنید، کار خیلی سخت می‌شود. با وجود این، بازی را کم‌کم به‌دست‌مان گرفتیم و تیم برتر زمین بودیم. پرسپولیس به دفاع ـ ضدحمله رو آورده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از شکست ٢ بر صفر آلومینیوم مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: وقتی در دقیقه یک مقابل پرسپولیس اشتباه کنید، کار خیلی سخت می‌شود. با وجود این، بازی را کم‌کم به‌دست‌مان گرفتیم و تیم برتر زمین بودیم. پرسپولیس به دفاع ـ ضدحمله رو آورده بود که یک اشتباه دیگر باعث شد گل دوم را دریافت کنیم و کارمان خیلی سخت شود.

«تیم ما درست می‌شود.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: تیم ما جوانان و باتجربه‌های خوبی دارد، بازیکنان تازه‌وارد خیلی می‌توانند به تیم ما کمک کنند، امیدوارم از این هفته نتایج درست شود و دیگر شرمنده هواداران‌مان نباشیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد تصمیمات اخذشده بعد بازبینی در کمک‌داور ویدیویی، عنوان کرد: به‌نظرم تصمیمات گرفته‌شده، درست بود، البته یک عکسی دیدم که فکر کنم پنالتی پشت محوطه بود، هرچند به‌صورت قطعی نمی‌توانم نظر بدهم و باید بهتر و بادقت‌تر ببینم تا در این مورد اظهار نظر کنم.

/+

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn