تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 3:58
8 بازدید
کد خبر : 320814

لالیگا قعرنشین لیگ قهرمانان جدید شد | اخبار ورزشی

لالیگا قعرنشین لیگ قهرمانان جدید شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های اسپانیایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا اولین هفته از فرمت جدید را اینگونه تمام کردند: دو پیروزی (رئال مادرید و اتلتیکو) و دو شکست (بارسا و خیرونا).به این ترتیب لالیگا اسپانیا شش امتیاز دارد و در قیاس با لیگ های فرانسه، انگلیس، آلمان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های اسپانیایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا اولین هفته از فرمت جدید را اینگونه تمام کردند: دو پیروزی (رئال مادرید و اتلتیکو) و دو شکست (بارسا و خیرونا).

به این ترتیب لالیگا اسپانیا شش امتیاز دارد و در قیاس با لیگ های فرانسه، انگلیس، آلمان و ایتالیا، چه در امتیازات مطلق و چه در میانگین امتیازگیری، در رتبه آخر ایستاده است. اگر خیمنز در دقایق پایانی بازی با لایپزیش گل برتری اتلتیکو را نمی زد، وضعیت لالیگا از این هم بدتر می شد.
با ۶ امتیاز اضافه شده توسط چهار نماینده اسپانیا، لالیگا با میانگین ۱.۵ امتیاز برای هر تیم، هفته اول را به پایان رساند. لیگ یک فرانسه با مجموع ۹ امتیاز و با متوسط امتیاز ۲.۲۵ در این رده بندی فرضی پیشتاز است.

در رده دوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد که چهار تیم آن ۸ امتیاز کسب کردند با متوسط دو امتیاز برای هر تیم.
بوندسلیگا آلمان با پنج نماینده در رقابت‌های برتر اروپا و در مجموع ۹ امتیاز، ۱.۸ برای هر باشگاه، در رتبه سوم است و در رده چهارم و بالاتر از اسپانیا، سری آ ایتالیا قرار دارد. لیگی با پنج تیم در این مسابقات با میانگین ۱.۶ امتیاز برای هر تیم و در مجموع کسب ۸ امتیاز

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn