تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 5:24
35 بازدید
کد خبر : 320873

زر آزما ماهان، بزرگترین مجموعه آزمایشگاهی مواد معدنی جنوب‌شرق کشور در کرمان افتتاح شد

زر آزما ماهان، بزرگترین مجموعه آزمایشگاهی مواد معدنی جنوب‌شرق کشور در کرمان افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، مجموعه آزمایشگاهی تجزیه مواد معدنی “زر آزما ماهان” در شهرک صنعتی شماره ۳ شهر کرمان با حضور امیرحسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مجید دوستعلی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حسینی نژاد مدیرکل صمت استان کرمان و جمعی از مدیران افتتاح شد. آ در این

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، مجموعه آزمایشگاهی تجزیه مواد معدنی “زر آزما ماهان” در شهرک صنعتی شماره ۳ شهر کرمان با حضور امیرحسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مجید دوستعلی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حسینی نژاد مدیرکل صمت استان کرمان و جمعی از مدیران افتتاح شد.

آ

در این مراسم مدیرعامل مجموعه آزمایشگاهی موادمعدنی زر آزما ماهان، گفت: این مجموعه به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان از سال ١٣٩١ فعالیت خود را با هدف ارتقای دانش و فناوری در حوزه آنالیز مواد معدنی شروع کرده است.

 

سعید شکوریان، با اشاره به اینکه استان کرمان یکی از غنی‌ترین مناطق معدنی کشور است، افزود: اگر این منابع به‌طور علمی و دقیق مورد بررسی قرار گیرند، می‌توانند به توسعه معدنی کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه این مجموعه آزمایشگاهی قادر است طیف گسترده‌ای از خدمات را در اکتشاف، استخراج، فرآوری و آنالیز دقیق در کشف معادن و بهینه‌سازی و اتحصال مواد معدنی ارائه دهد تصریح کرد: این مجموعه آزمایشگاهی تجزیه مواد معدنی ظرفیتی برابر با بیش از ۴۰۰ هزار تن آنالیز تخصصی را دارد و می‌تواند تأثیر به‌سزایی در معدن کشور داشته باشد.

 

شکوریان، از صرفه‌جویی ارزی و زمانی به‌ عنوان مزایای آزمایشگاه تجزیه مواد معدنی زرآزما ماهان کرمان نام برد و افزود: نمونه‌ها در این آزمایشگاه با دقت بیشتری آنالیز می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه با چالش‌های چون تحریم‌های اقتصادی، محرومیت‌های بین‌المللی و تحریم داخلی دست و پنجه نرم می‌کنیم افزود: نبود متولی در وزارت صمت در حوزه آزمایشگاهی و تعرفه‌های بالا برای ورود تجهیزات مورد نیاز به کشور از جمله مسائل و مشکلات می باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn