تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 9:35
52 بازدید
کد خبر : 321019

ستاره پرسپولیس قرار بود راهی بیمارستان شود/ گندوز چطور در زمین ماند؟

ستاره پرسپولیس قرار بود راهی بیمارستان شود/ گندوز چطور در زمین ماند؟

به گزارش آفتاب نو، الکسی گندوز گلر الجزایری پرسپولیس جزو ستاره های این تیم در چند بازی اخیر بوده و عملکرد خوب او باعث شد تا خیلی زود بین پرسپولیسی ها محبوب شود. الکسیس درحالی در دیدار مقابل آلومینیوم موفق به ثبت دومین کلین شیت فصلش شد که نزدیک بود با یک مصدومیت شدید روبرو

به گزارش آفتاب نو، الکسی گندوز گلر الجزایری پرسپولیس جزو ستاره های این تیم در چند بازی اخیر بوده و عملکرد خوب او باعث شد تا خیلی زود بین پرسپولیسی ها محبوب شود. الکسیس درحالی در دیدار مقابل آلومینیوم موفق به ثبت دومین کلین شیت فصلش شد که نزدیک بود با یک مصدومیت شدید روبرو شود ولی خطر از بیخ گوش ستاره الجزایری گذشت.

او که برای دفع توپ روی سانتر بازیکن آلومینیوم از دروازه بیرون آمده بود، با کنعانی زادگان برخورد کرد و به زمین افتاد. سر گندوز در این برخورد آسیب دید و او برای دقایقی سرگیجه داشت. در اواخر نیمه نخست پزشک او را معاینه کرد و خود گندوز که سرگیجه داشت، اعلام کرد که او را تعویض کنند. با این حال گندوز در نیمه دوم هم به زمین آمد و تا پایان بازی در میدان ماند تا مشخص شود مشکلش حاد نبوده و مصدوم نشده است.

آنطور که شنیدیم گندوز ابتدا با توجه به وضعیتش قرار بود راهی بیمارستان شود تا از سرش عکس برداری شود ولی وقتی او وارد رختکن شد، اوضاع خوبی داشت و سرگیجه اش هم برطرف شده بود. از همین رو در صحبتی که با گاریدو و کادرپزشکی پرسپولیس داشت؛ به آن ها اعلام کرد حالش مساعد است و می‌تواند بدون مشکل بازی کند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn