تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 10:28
6 بازدید
کد خبر : 321060

انتقاد شدید مدیرکل ورزش خراسان رضوی به عدم برگزاری انتخابات هیئت فوتبال

انتقاد شدید مدیرکل ورزش خراسان رضوی به عدم برگزاری انتخابات هیئت فوتبال

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از عدم برگزاری انتخابات هیئت فوتبال در این استان از سوی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. علیرضا تاج فیروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مورد اینکه چرا انتخابات هیئت فوتبال در استان خراسان رضوی برگزار نمی شود، عنوان کرد: متاسفانه بیش از یک سال

انتقاد شدید مدیرکل ورزش خراسان رضوی به عدم برگزاری انتخابات هیئت فوتبال

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از عدم برگزاری انتخابات هیئت فوتبال در این استان از سوی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

علیرضا تاج فیروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مورد اینکه چرا انتخابات هیئت فوتبال در استان خراسان رضوی برگزار نمی شود، عنوان کرد: متاسفانه بیش از یک سال است که این موضوع مسکوت مانده است و ما هم نمی دانیم چرا فدراسیون فوتبال اقدام به برگزاری انتخابات نمی کند. 

وی افزود: در این زمینه نامه نگاری زیادی انجام داده ایم. سری گذشته که برای انتخابات ثبت نام انجام شد فدراسیون بهانه آورد که اطلاع رسانی درست و به موقع نشده است اکنون برای بار دوم که تاریخ ثبت نام اعلام شده نزدیک به ۴ ماه گذشته الان بهانه چیست؟ متاسفانه هر سری یکسری ایرادات و بهانه آورده می شود و دیگر یکسری بهانه ها توهین به شعور مخاطبان است.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn