تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 11:39
54 بازدید
کد خبر : 321115

از همسان سازی حقوق بازنشستگان چه خبر؟ + آخرین جزئیات

از همسان سازی حقوق بازنشستگان چه خبر؟ + آخرین جزئیات

کدخبر: ۱۲۲۷۹۳ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸ اقتصاد یک فعال صنفی بازنشستگان گفت: اجرای متناسب سازی منتظر تصویب لایحه دولت در مجلس است که انتظار داریم هرچه سریعتر این لایحه درمجلس به تصویب برسد تا احکام متناسب سازی دراسرع وقت صادر شود. بازنشستگان بیش از شش ماه در انتظار مانده اند. بازنشستگان کشوری و لشگری، برای

یک فعال صنفی بازنشستگان گفت: اجرای متناسب سازی منتظر تصویب لایحه دولت در مجلس است که انتظار داریم هرچه سریعتر این لایحه درمجلس به تصویب برسد تا احکام متناسب سازی دراسرع وقت صادر شود. بازنشستگان بیش از شش ماه در انتظار مانده اند.

از همسان سازی حقوق بازنشستگان چه خبر؟ + آخرین جزئیات


بازنشستگان کشوری و لشگری، برای دو ماه، تیر و مرداد، یک میلیون تومان بابت علی الحساب متناسب سازی دریافت کردند؛ این در حالیست که این مبالغ علیرغم وعده های بسیار برای بازنشستگان کارگری واریز نشده است.

«عبدالحمید عبائی حسنی» رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان خوزستان وبازرس کانون عالی کشور در این رابطه گفت: در زمینه اجرای همسان سازی به قانون عمل نشد؛ قرار بود ۴۰ درصد این متناسب سازی سال اول برنامه هفتم به بازنشستگان پرداخت شود اما متاسفانه با گذشت ۶ ماه ازسال هنوز اجرایی شدن آن در هاله‌ای از ابهام است.

او ادامه داد: نه تنها احکام همسان سازی صادر نشد بلکه پرداختِ معوقات آن هم به فراموشی سپرده شده است؛ موضوع دیگری که بازنشستگان را زجر می دهد تبعیض ناروا در میان بازنشستگان صندوق ها است؛ زیرا ماه قبل یک میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی برای بازنشستگان کشوری و لشکری پرداخت شده اما هنوز به بازنشستگان  تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

عبائی حسنی افزود: اجرای متناسب سازی منتظر تصویب لایحه دولت در مجلس است که انتظار داریم هرچه سریعتر این لایحه درمجلس به تصویب برسد تا احکام متناسب سازی دراسرع وقت صادر شود. بازنشستگان بیش از شش ماه در انتظار مانده اند.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn