تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 11:52
7 بازدید
کد خبر : 321124

عکس| شادی جالب رونالدو با پسرش پس از هتریک

عکس| شادی جالب رونالدو با پسرش پس از هتریک

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر در دیداری خارج از خانه در مقابل الاتفاق قرار گرفت و با نتیجه ۳-۰ این تیم را شکست داد. به نقل از ورزش سه، گل‌های النصر را کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی و سالم النجدی و اندرسون

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر در دیداری خارج از خانه در مقابل الاتفاق قرار گرفت و با نتیجه ۳-۰ این تیم را شکست داد.

به نقل از ورزش سه، گل‌های النصر را کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی و سالم النجدی و اندرسون تالیسکا در دقایق ۵۶ و ۷۱ به ثمر رساندند. رونالدو با این گل به آمار فوق‌العاده ۷ گل و ۲ پاس گل برای تیم ملی و باشگاهی در این فصل رسید.

نکته جالب پس از گل اسطوره پرتغالی که توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد، اشاره او به پسرش بود. او پس از به ثمر رساندن گلش، به سمت تماشاگران رفت و با نشان دادن عدد سه با لبخند به پسرش اشاره کرد.
دلیل رونالدو برای این خوشحالی دبل پسرش در بازی دیروز تیم جوانان النصر است. رونالدو با این کارش مجموع گل‌های خود و پسرش در این دو بازی را که به اندازه یک هت‌تریک است، نشان داد.

2084063

النصر با این پیروزی هشت امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. الاتفاق هم با همان ۹ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند. الاتحاد و الهلال هم با ۹ امتیاز و یک بازی کمتر در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn