تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 13:27
4 بازدید
کد خبر : 321212

حواشی عجیب فدراسیون وزنه‌برداری ادامه دارد

حواشی عجیب فدراسیون وزنه‌برداری ادامه دارد

فرهیختگان: طی روزهای گذشته لیستی از نفرات اعزامی فدراسیون وزنه‌برداری به اسپانیا برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان منتشر شده که در این سیاهه، از هر قِسم و قِشری اسم هست؛ از همسر و فرزند نایب‌رئیس فدراسیون گرفته تا نفرات بی‌ربط به آنالیز وزنه‌برداری در قالب آنالیزور! در این که چگونه شورای برون‌مرزی وزارت ورزش‌وجوانان

فرهیختگان: طی روزهای گذشته لیستی از نفرات اعزامی فدراسیون وزنه‌برداری به اسپانیا برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان منتشر شده که در این سیاهه، از هر قِسم و قِشری اسم هست؛ از همسر و فرزند نایب‌رئیس فدراسیون گرفته تا نفرات بی‌ربط به آنالیز وزنه‌برداری در قالب آنالیزور!

در این که چگونه شورای برون‌مرزی وزارت ورزش‌وجوانان با آن همه حساسیت‌های موشکافانه برای سایر رشته‌ها تن به تایید این لیست مبهم فدراسیون وزنه‌برداری داده محل ابهام زیاد است اما مشخص نیست فدراسیون به چه علت چنین لیست پرهزینه و عجیبی را تهیه کرده؛ آن هم در شرایطی که سفر به اسپانیا اصلاً کم‌هزینه نیست و لااقل این سفر جایی برای تسویه الطاف محسوب نمی‌شود.

به ریاست رسیدن سجاد انوشیروانی و نایب‌رئیسی بهداد سلیمی، بارقه‌ای امید را در دل وزنه‌برداری ایران ایجاد کرده بود اما قهرمان و نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن با میدان دادن به اشتباهی‌ها، خیلی زود عیارشان را نشان دادند و امیدها را ناامید کرده‌اند.

فدراسیون وزنه‌برداری درباره انتشار این لیست هنوز هیچ اظهارنظر نکرده که خود می‌تواند به منزله تایید خطای رخ داده باشد اما سوالی که مطرح می‌شود، این است که وزنه‌برداری ایران توان تحمل چند خطای این‌چنینی را دارد؟ آن از اشتباه منجر به مثبت شدن ۶ تست دوپینگ و این هم لیست توریست‌های اسپانیا!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn