تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 14:16
38 بازدید
کد خبر : 321258

رشیدی: استقلال با این روند در دربی موفق نمی‌شود/ نکونام باید نواقص تیمش را برطرف کند

رشیدی: استقلال با این روند در دربی موفق نمی‌شود/ نکونام باید نواقص تیمش را برطرف کند

در گفت و گو با آنا بازیکن سابق استقلال گفت: نکونام نواقص تیمش را برطرف کند تا در دربی نتیجه خوبی بگیرد و نتیجه این بازی حیثیتی را از دست ندهد.  منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه استقلال در ۴ بازی ابتدایی این فصل تنها ۵ امتیاز گرفته، اظهار کرد: مشکل استقلال

در گفت و گو با آنا

رشیدی: استقلال با این روند در دربی موفق نمی‌شود  نکونام باید نواقص تیمش را برطرف کند

بازیکن سابق استقلال گفت: نکونام نواقص تیمش را برطرف کند تا در دربی نتیجه خوبی بگیرد و نتیجه این بازی حیثیتی را از دست ندهد. 

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه استقلال در ۴ بازی ابتدایی این فصل تنها ۵ امتیاز گرفته، اظهار کرد: مشکل استقلال در خط حمله‌اش است و نتوانسته این نقص را برطرف کند. اینکه بهترین بازیکن تیم رامین رضاییان است که پست او مهاجم نیست ثابت می‌کند ضعف در برنامه‌های تهاجمی وجود دارد. موقعیت سازی خوبی صورت می‌گیرد، اما مهاجم تمام کننده در تیم نیست. در کار‌های دفاعی هم ضعف وجود دارد و دروازه بان مطمئن عمل نمی‌کند. بازی رو به جلوی تیم خوب است ولی وقتی کامل می‌شود که مشکل گلزنی حل شود.  

وی درباره اینکه کوین یامگا در اولین بازی برای نساجی دروازه استقلال را باز کرد، گفت: تعجب می‌کنم که این چه سیاستی است در استقلال که در سال‌های اخیر بازیکنان خوبی از تیم جدا شده‌اند و تعدادی از آنها بعد از مدتی دوباره جذب شدند. وقتی سلامت پزشکی یامگا از سوی ایفمارک تأیید شده، دلیلی ندارد که این بازیکن را از دست داد. سال آینده یامگا را با هزینه بیشتر به استقلال بازمی‌گردانند ولی وقتی این بازیکن دلش با استقلال است، دلیلی نیست تا او را از دست داد. میلاد زکی پور که این فصل جذب شد یا آرمین سهرابیان که فصل آمد، بازیکنان سابق استقلال بودند. ارسلان مطهری هم وقتی در تیمی درخشید دوباره به استقلال باز می‌گردد، مهاجمی که به تیم کمک می‌کند. در حالی که این نفرات می‌خواستند برای استقلال بازی کنند.  

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه در دربی کدام تیم برنده می‌شود، تصریح کرد: پرسپولیس تیم آماده‌ای نشان داده، سرمربی خارجی جدیدی که اوردند تیمی هجومی ساخته و پرسپولیس خطرناک بازی می کند. بازی به بازی بهتر شده و در آخرین بازی هم می‌توانست بیشتر از دو گل به آلومینیوم بزند. جواد نکونام دومین فصل سرمربیگری‌اش را در استقلال پشت سر می‌گذراند، روزبه چشمی با اشتباه داوری اخراج شد و در دربی نیست. استقلال در خط دفاعی به مشکل می‌خورد چون بازیکن باتجربه‌ای را ندارد. فکر می‌کنم استقلال نتواند در دربی کار خاصی کند و برنده شود. پرسپولیس تیم هجومی‌تر و آماده‌تری است. نکونام بهتر از هر کسی می‌داند در دربی چه کند ولی باید نواقص تیمش را برطرف کند تا در دربی نتیجه خوبی بگیرد و نتیجه این بازی حیثیتی را از دست ندهد. 

رشیدی درباره اینکه باید تا چه زمانی به نکونام زمان داد، عنوان کرد: استقلال تیم پر هواداری است و سرمربیگری در این تیم آسان نیست. دیدیم که هواداران پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را با نتایجی که گرفته بود وادار به استعفا کردند. نکونام که تجربه گل‌محمدی را ندارد و هلدینگ خلیج فارس نتایج نکونام را بررسی می‌کند. به نظرم باید سه هفته دیگر به نکونام وقت داد تا تیمش را جمع و جود کند و امیدوارم دربی را واگذار نکند. سلیقه هلدینگ مشخص نیست ولی قطعاً صبر نمایندگان آن اندازه‌ای دارد. امیدوارم نکونام بتواند تیمش را متحول کند تا در دربی نتیجه بسیار خوبی بگیرد. با روند فعلی استقلال با نکونام سربلند نمی‌شود مگر اینکه تیم بهتر نتیجه بگیرد. 

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn