تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 15:12
5 بازدید
کد خبر : 321315

عملکرد خاص مدافع نساجی مقابل سرخابی‌ها!

عملکرد خاص مدافع نساجی مقابل سرخابی‌ها!

به گزارش “ورزش سه”، امیرمحمد هوشمند مدافع تیم نساجی در بازی با استقلال یک نجات دروازه فوق‌العاده داشت و اجازه نداد که محمدحسین اسلامی برای استقلال گلزنی کند و دروازه تیم خود را بسته نگه داشت. هوشمند فصل گذشته در هفته بیست‌وششم لیگ برتر موفق شد مقابل پرسپولیس گلزنی کند و عملکرد خوبی مقابل سرخپوشان

به گزارش “ورزش سه”، امیرمحمد هوشمند مدافع تیم نساجی در بازی با استقلال یک نجات دروازه فوق‌العاده داشت و اجازه نداد که محمدحسین اسلامی برای استقلال گلزنی کند و دروازه تیم خود را بسته نگه داشت.

هوشمند فصل گذشته در هفته بیست‌وششم لیگ برتر موفق شد مقابل پرسپولیس گلزنی کند و عملکرد خوبی مقابل سرخپوشان پایتخت داشت و با بسته نگه داشتن دروازه تیم خود مقابل استقلال عملکرد خوب خود را مقابل تیم‌های بزرگ پایتخت کامل کرد.

2084187

هوشمند در این فصل در چهار مسابقه در ترکیب اصلی نساجی قرار گرفت و یکی از مدافعان مورد اعتماد ساکت الهامی در لیگ بیست‌وچهارم است و نقش کلیدی در ساختار دفاعی نساجی دارد، البته او به همراه دیگر مدافعان این تیم هنوز موفق به انجام کلین‌شیت نشده‌اند.

امیرمحمد هوشمند فصل گذشته ۲۹ بازی در ترکیب اصلی نساجی به میدان رفت و ۲ گل و ۱ پاس گل هم ثبت کرد، او در مسابقات آسیایی نساجی هم به میدان رفت و البته مقابل الهلال از زمین مسابقه اخراج شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn