تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 15:20
13 بازدید
کد خبر : 321323

شلیک ۲۵ موشک از خاک لبنان به سمت اسرائیل

شلیک ۲۵ موشک از خاک لبنان به سمت اسرائیل

صدای آژیر در کریات شمونه و حومه آن واقع در شمال فلسطین اشغالی مجددا فعال شد. همچنین صدای آژیر در مناطق زرعیت در الجلیل و صفد و حومه آن به صدا در آمد. خبرنگار الجزیره در این باره گزارش داد که آژیرهای خطر در کریات شمونه و اطراف آن در الجلیل در نتیجه شلیک موشک

صدای آژیر در کریات شمونه و حومه آن واقع در شمال فلسطین اشغالی مجددا فعال شد. همچنین صدای آژیر در مناطق زرعیت در الجلیل و صفد و حومه آن به صدا در آمد.

خبرنگار الجزیره در این باره گزارش داد که آژیرهای خطر در کریات شمونه و اطراف آن در الجلیل در نتیجه شلیک موشک از لبنان به صدا درآمد.  آژیر خطر همچنین در چند نقطه در بخش مرکزی الجیل و صفد در نتیجه پرتاب موشک از لبنان فعال شده است.

منابع صهیونیستی به شلیک چندین موشک از خاک لبنان به سمت صفد در الجلیل و سهل الحوله در شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند ولی در عین حال مدعی شدند که تعدادی از آنها را رهگیری کرده‌اند.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل در این باره گزارش داد در پی گزارش‌هایی مبنی بر اصابت موشک در مجاورت صفد، جاده‌ها و محورها مواصلاتی به سمت منطقه کاتسرین مسدود شد.

همچنین به دلیل مسائل امنیتی و ترس از حملات انتقام جویانه مقاومت لبنان، رسانه‌های صهیونیستی از بسته شدن حریم هوایی در منطقه الخضیره در جنوب حیفا تا مرزهای لبنان در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn